۱۵۰ میلیارد تومان به پروژه بیمارستان عنبرآباد اختصاص یافت/ تزریق روزانه بیش از ۳ هزار دوز واکسن در جنوب کرمان

علی اصغر خیرخواه گفت: خوشبختانه گام مهمی در تسریع روند تکمیل بیمارستان عنبرآباد برداشته شده و بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در این زمینه اعتبار تخصیص داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۲ مرداد ماه «علی اصغر خیرخواه» در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت اباعبد الله الحسین (ع)، گفت: امام حسین (ع) الگوی آزادگان جهان می باشد و این روزهای عزاداری بهترین فرصت برای خودسازی و الگو گرفتن از شهدا است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: ما در برابر خون شهدا مسئولیم و باید برای خدمت صادقانه به مردم تلاش شبانه روزی انجام دهیم.

 

وی با اشاره بر اهمیت رفع کمبودها با همدلی، ابراز کرد: مصوباتی که تاکنون برای سفر رئیس جمهوری در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان مصوب شده، بی نظیر است.

 

خیرخواه خاطرنشان کرد: دولت نگاه ویژه ای به حوزه جنوب کرمان در راستای عدالت سلامت دارد و اکنون دستاوردهای قابل توجهی در بخش توسعه فضاهای درمانی داریم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به جذب اعتبار قابل توجه برای تکمیل بیمارستان های عنبرآباد، جیرفت و جایگزین بیمارستان کاشانی، پست پارتوم و توسعه اورژانس ها و ... در حوزه دانشگاه، تصریح کرد: راه اندازی بیمارستان عنبرآباد نیاز مردم و کمک برای افزایش تخت در حوزه دانشگاه است.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه گام مهمی در تسریع روند تکمیل بیمارستان ها برداشته شده و بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان در این زمینه اعتبار تخصیص داده می شود که ۱۵۰ میلیارد تومان از این مبلغ به تکمیل بیمارستان عنبرآباد اختصاص داده می شود.

 

خیرخواه با بیان این مطلب که اعتباری برای تاسیسات بیمارستان های جیرفت و کهنوج اختصاص می یابد تا گام خوبی در خرید تجهیزات برداشته شود، اظهار کرد: وضعیت موارد مثبت بستری در چهار روز گذشته تقریبا روند کندی بوده است فوتی هم طی ۲ هفته قبل ۲ مورد داشتیم اما خوشبختانه در هفته جاری فوتی نداشتیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به وضعیت پوشش واکسیناسیون کرونا در منطقه، عنوان کرد: تزریق دوز یادآور در استان به ۵۰ هزار دوز رسیده است که با تلاش همکاران ۲۶ هزار دوز مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

 

وی بیان کرد: آمار ۲ برابر پوشش در استان است با اقدامات انجام شده در پوشش واکسیناسیون ۵ تا ۱۲ ساله ها جز دانشگاه های برتر کشور هستیم.

 

خیرخواه با بیان این مطلب که در ایام محرم کنترل رعایت دستور العمل های بهداشتی و پوشش واکسیناسیون افزایشی است، تصریح کرد: رسانه ها مشارکت کنند تا مردم برای تکمیل واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی تشویق شوند و همکاران حوزه سلامت نیز دلگرم شوند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خاتمه یادآور شد: با تلاش همکاران روزانه بیش از ۳ هزار دوز واکسن کرونا در جنوب کرمان تزریق می شود.

کد خبر 1202521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha