توجه به نگاه تحول گرانه در اولویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس است

حجت الاسلام ملک مکان گفت: توجه به نگاه تحول گرانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است را در اولویت کار خود در این شورا قرار می دهیم و با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در فارس برای تحقق اهداف خود در استان گام برخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، امروز (چهارشنبه 12 مرداد) در مراسم تودیع، تکریم و معارفه روسای سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و بزرگداشت شهید «اسکندری» گفت: از زحمات حجت الاسلام «رضایی» در سال های متمادی در این حوزه تشکر و قدردانی می کنیم و امیدوارم در این سمت بتوانم منشا اثرات مناسبی باشم.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: توجه به نگاه تحول گرانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است را در اولویت کار خود در این شورا قرار می دهیم و با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در فارس برای تحقق اهداف خود در استان گام برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اهداف ما با هماهنگی دستگاه ها و حضور مردم پیش می رود و امیدوارم در سومین حرم اهل بیت (ع) در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی گام های موفقی برداریم.

کد خبر 1202532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha