شورای هماهنگی حلقه واسطه میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است

استاندار مرکزی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی حلقه واسطه میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار شبستان ازاراک، « فرزاد مخلص الائمه» امروز (12  مرداد)  با حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد انقلابی انجام شد در جمع پرسنل این شورا گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی مردمی و ارزشمند است و جایگاه ویژه‌ای در نظام فرهنگی و اجتماعی ما دارد.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه این شورا در برگزاری آیین های انقلابی و بزرگداشت‌های مختلف تاریخ این انقلاب شکوهمند نقش محوری و اساسی داشته و دارد، بیان کرد: جایگاه ویژه این نهاد انقلابی باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود و همگان با فعالیت های این شورا در بخش های مختلف آشنا شوند.

 

وی به خدمات ارزشمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: این نهاد خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب ارائه کرده است و با برگزاری آیین‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی حلقه واسطه بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

این مقام مسئول صیانت از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رسالت خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و بیان کرد: شورای هماهنگی از بدو تاسیس تا کنون همواره در همه صحنه ها حضور فعال داشته و با مشارکت مردم از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده است.

 

استاندار استان مرکزی اضافه کرد: حضور گسترده، آگاهانه و همیشگی ملت ایران در آیین های ملی و مذهبی جای تقدیر و تشکر دارد و ملت ایران به خصوص مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی همواره در این عرصه ها حضور فعال داشته و در بزنگاه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

 

مخلص الائمه با بیان اینکه حمایت مردمی بزرگترین سرمایه نظام اسلامی محسوب می‌شود، گفت:حضور آگاهانه مردم در مناسبت‌های ملی مانند راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن علاوه بر خنثی کردن تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام، نوعی حمایت از نظام و انقلاب و بیعت مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

وی ضمن تاکید بر هوشیاری و آگاهی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان بیان کرد: دشمنان با تمام توان و قوا در جهت ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی وارد میدان شده‌اند که این مهم هوشیاری و آگاهی همه جانبه را می طلبد.

 

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام « هادی خلیلی» نیز به ارائه گزارشی از فعالیتهای یک ساله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی پرداخت و گفت: برقراری هماهنگی و نظارت بر اجرای هرچه بهتر آیین‌های ملی و مذهبی رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این شورا تاکنون توانسته به وظایف خود به خوبی عمل کند و شاهد این مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

 

وی همچنین با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برنامه‌ها با ۲ رویکرد مهم افزایش تعامل و تقویت مشارکت‌ها در برنامه‌های مختلف از جمله جوانان و نهضت جهاد تبیین، دنبال شده است، اظهار کرد: این برنامه ها خوشبختانه با توفیقات خوبی همراه بوده است.

کد خبر 1202540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha