اجرای پروژه پارک هاشم نژاد با ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبار با همکاری قرارگاه خاتم در زنجان

مرادلو با اشاره به اینکه ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبار برای پارک هاشم نژاد به مساحت هفت هکتار پیش بینی شده است، افزود: این پروژه طی قراردادی با قرارگاه خاتم به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن ارائه عملکرد یکساله شورای شهر زنجان به رضایت مندی مردم زنجان از نهضت آسفالت شهر اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف زمین های گاوازنگ از مطالبه های مردم است که با ورود استاندار به این موضوع مقرر شده تا مشکلات این منطقه حل شود و مدیریت آن به شهرداری واگذار شود.

 


منصور مرادلو به وضعیت نابسامان منطقه زنجانرود نیز اشاره کرد و یادآور شد: این مشکلات مربوط به سنوات گذشته می شود.

 


وی به طرح تفصیلی شهر زنجان و پروسه 13 ساله تهیه آن اشاره کرد و افزود: ما کمترین بهره را از بازآفرینی داریم به گونه ای که پروژه سبزه میدان 600 میلیارد هزینه در برداشته است و تاکنون 5 میلیارد به ما کمک کردند.

 


مرادلو با اشاره به اینکه شهرداری برای امسال در دفترچه بودجه 30 میلیارد تومان اختصاص داده است، تصریح کرد: این در حالی است که برای تملک یک باب منزل در منطقه سبزه میدان 11 میلیارد تومان هزینه انجام دادیم.

 


وی به منطقه پونک زنجان و عدم وجود مدارس به تعداد کافی، مناطق تفریحی و ورزشی در این منطقه اشاره و اضافه کرد: در این منطقه زمین هایی برای ساخت مدرسه پیش بینی شده است و برای بررسی مطالبات منطقه پونک با مدیر راه و شهرسازی رایزنی هایی داشتیم.

 


رئیس شورای شهر زنجان با یارآوری اینکه آپارتمان های منطقه مهر آرا فاقد امکانات است، افزود:  موضوعات کلانی را در سطح شهر مواجه هستیم و گزارشاتی از سوی رسانه ها در این زمینه شاهد هستیم ولی برای نتیجه بخش بودن این اقدامات باید پیگیری کرد.

 


وی با اشاره به اینکه بودجه آسفالت خیابان های زنجان به 192 میلیارد رسیده است، ادامه داد: امروز شاهد تعامل شهرداری و شورای شهر زنجان با پیمانکاران هستیم. 

 


مرادلو به کف سازی راسته های باز زنجان اشاره کرد و افزود: فضاسازی شهر زنجان از اولویت های کار شورای شهر و شهرداری است.

 


رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه زیر سازی کوچه سیدلر در مرحله نهایی است و این اقدام تا کوچه های میدان انقلاب ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: کف سازی میدان انقلاب و خیابان سعدی تا خیابان دلجویی و هفت تیر نیز در دستور کار است.

 


به گفته مرادلو، عملیات زیرسازی  و کف سازی تمام کوچه های اطراف پروژه سبزه میدان به طول 18 هزار مترمربع انجام می شود.

 

 

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه 134 میلیارد تومان اعتبار برای پارک هاشم نژاد به مساحت هفت هکتار پیش بینی شده است، افزود: این پروژه طی قراردادی با قرارگاه خاتم به زودی آغاز می شود.

 


مرادلو خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات مشترک شهرداری زنجان با قرارگاه خاتم، اجرای پروژه مسیر آرامستان تا تقاطع شهید هارونی برای ساخت زیرگذر و روگذر است.

کد خبر 1202551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha