قیام امام حسین(ع) مصداق امربه معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) مصداق امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: امام(ع) می خواست زمینه را برای از بین بردن مفاسد مهیا و به اصلاح خود وجامعه بپردازد که با حذف تشریفات و بروکراسی اداری می توان شاهد تحقق این مهم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۲مرداد) در دومین گردهمایی و هم اندیشی روسا، دبیران و اعضا شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و دانشگاه‌های بابل که در سالن اجتماعات شهدای مخابرات منطقه مازندان برگزارشد، با بیان اینکه در ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین( علیه السلام) و ۷۲ یار باوفایشان، دوباره دیار علویان با حضور اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(علیه السلام)،رنگ و بوی کربلا گرفته است، اظهار کرد: بازگشت پیکرهای مطهر شهیدان«حاج رحیم کابلی، محمد امین کریمیان و مصطفی تاش موسی » از مازندران، شهید«عباس آسمیه» از البرز و شهید«عبداله اسکندری» از فارس خبر خوشی برای خانواد ههیا معظم شهدا و ملت شریف ایران اسلامی بوده است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه بازگشت شهدای جبهه مقاومت مایه یاس استکبار و مایه امید حوزه مقاومت است، گفت: امربه معروف و نهی از منکر بالاترین عبادت است و به فرموده امام علی(ع) هیچ عملی بالاتر از اجرای این فریضتین الهی نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) مصداق امربه معروف و نهی از منکر است، افزود: در رابطه با امربه معروف و نهی از منکر انتظار می رود شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و دانشگاه‌ها این فریضتین الهی را جدی بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و دانشگاه‌ها باید احیای این فریضتین را از مجموعه های تابعه خود آغاز کنند، گفت: ادارات معروف زایی و منکر زدایی شوند خدمت بزرگی است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اگر دستگاه ها خدمت محور باشند و از تجملات و تشریفات و بروکراسی اداری پرهیز کنند زیبنده جامعه اسلامی است، ادامه داد: تبیین دستاوردهای دولت انقلابی یک معروف است.

 

 

کد خبر 1202571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha