طرح مردم یاری پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور در شهرکرد اجرا شد

طرح مردم یاری پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور پس از وقوع سیل با حضور نیروهای وظیفه و پایور این یگان از ارتش اجرا شد.

سرهنگ «محمود فتاحی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: طرح مردم یاری ارتش در راستای خدمت به هم وطنان و خدمات عام المنفعه این یگان نظامی اجرا می شود که در دوران کرونا، سیل و زلزله ها به وضوح و با گستردگی بیشتری صورت گرفت.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: ارتش در دوران صلح علاوه بر ماموریت های نظامی و توسعه تجهیزات در راستای خدمت رسانی به مردم با مسئولان دولتی همراه شده و اقداماتی را متناسب با نیاز و ظرفیت خود اجرا می کند.

 

وی با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف کشور از جمله منطقه مرکزی اظهارداشت: تیم 80 نفره همراه با تجهیزات و امکانات به استان چهارمحال و بختیاری اعزام و در یکی از روستاها۷۰ خانه درگیر سیل توسط این نیروها رفع مشکل شدند.

به گفته سرهنگ فتاحی، خروج آب و گل از خانه مردم، کمک به اصلاح و رفع عیب سطحی منازل و همچنین شستشو هزار قطعه فرش از مردم این منطقه در راستای این طرح صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه هدایا و بسته هایی به فرزندان خانواده های سیل زده اهدا شد، تصریح کرد: همدردی و کاهش ناراحتی ها از دیگر اقدامات صورت گرفته یگان پدافند هوایی در این ماموریت بود.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور خاطرنشان کرد: تا بهبود شرایط و ضرورت امدادرسانی این یگان نظامی همراه مردم خواهد بود و آنان را تنها نمی گذارد.

 

وی توزیع بسته های معیشتی و خدمات عام المنفعه را از جمله فعالیت های پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در سال های اخیر اشاره کرد و اذعان داشت: کارکنان ارتش با اهدا نذورات خود در محرومیت زدایی نقش آفرینی می کنند.

سرهنگ فتاحی یادآورشد: تعامل و همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در توزیع غذای گرم و بسته های حمایتی برای روستاهای آسیب پذیر و مناطق محروم انجام شده است.

کد خبر 1202585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha