وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان سفر می‌کند

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی مشکلات اهالی فرهنگ و هنر امشب وارد خوزستان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدمهدی اسماعیلی» برای بررسی مشکلات اهالی فرهنگ و هنر به شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا به خوزستان سفر می‌کند.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین شب سفر خود امشب (چهارشنبه ۱۲ مرداد) با حضور در هیأت عزاداری جوانان مکتب الزهرا اهواز به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه با آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار می‌کند.

 

اسماعیلی در روز دوم سفر خود (پنج شنبه ۱۳ مرداد) با حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و در ادامه با حضور در شهرستان مسجدسلیمان، به شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام می‌کند.

 

بازدید از پروژه خانه هنر مسجدسلیمان، بازدید از ساختمان قدیمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز شهر و کتابخانه ارشاد این شهرستان و همچنین بازدید از فرهنگسرای هفتکل و سالن آمفی تئاتر این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خوزستان است.

 

بازدید ۲ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرستان‌های لالی و اندیکا و جمع‌بندی نهایی جلسات در شهرستان هفتکل با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر اسماعیلی به خوزستان است.

 

کد خبر 1202588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha