مادر شهید بهاپور به فرزند شهیدش پیوست

شمس گفت: فرح‌انگیز سیفی حیرانی مادر شهید فرامرز بهاپور از شهدای شهرستان آستارا پس از سال‌ها تحمل رنج و درد فراق فرزندش، دعوت حق را لبیک گفت.

«نصرت‌اله شمس» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: فرح‌انگیز سیفی حیرانی مادر شهید فرامرز بهاپور از شهدای شهرستان آستارا پس از سال‌ها تحمل رنج و درد فراق فرزندش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا افزود: پیکر این بانو با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار و شهیدپرور بندر آستارا در آرامستان این شهر به خاک سپرده شد.

 

وی با بیان‌اینکه اقتدار و عزت کنونی کشور را مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و استقامت خانواده‌های آنان هستیم، تصریح‌کرد: همه ما مدیون شهدا، مادران و همسران شهدا هستیم.

 

شمس گفت: مادران شهدا فرزندانی را تربیت کردند که فدایی امام خمینی (ره)، ارزش‌های انقلاب اسلامی و کیان کشور شدند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با اشاره به اینکه شهید بهاپور،۲۲فروردین سال ۱۳۶۷ در پنج‌وین عراق به شهادت رسید و مزارش در گلزار شهدای آستارا است، خاطرنشان‌کرد: شهید بهاپور متولد ۲ دی ماه ۱۳۶۴ بود و از ارتش برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور اعزام جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شده بود.

 

گفتنی است، مراسم سومین روز درگذشت فرح‌انگیز سیفی حیرانی مادر شهید فرامرز بهاپور فردا(پنجشنبه، ۱۳ مرداد) در مسجد روستای بیجاربین برگزار می‌شود.

کد خبر 1202596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha