در حلقه‌های صالحین به مهارت آموزی در کنار فعالیت‌های دینی توجه شود

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: در حلقه‌های صالحین در کنار مباحث علمی و دینی، مهارت آموزی در مساجد بسیار مورد نیاز بوده و از طرفی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در این زمینه آماده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» در سرکشی از نواحی مقاومت بسیج شهرستان های خوزستان اظهار کرد: در موضوعات گوناگون در تمام حوادث دست پرتوان غیب پیشاپیش همه مشکلات کشور را ملاحظه می‌کنیم و کشوری که ۴۳ سال از عمر او گذشته با همه توطئه خداوند متعال آن را حفظ کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اگر بخواهيم در حلقات صالحین جاذبه را بیشتر کرد، چند حلقه را باید اضافه کنیم افزود: نخستین حلقه مهارت آموزی است، در کنار مباحث علمی و دینی، حلقه مهارت آموزی در مساجد بسیار مورد نیاز بوده و از طرفی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز آماده است.

 

وی حفظ قرآن، توجه به نهج‌البلاغه و نهج‌البلاغه خوانی و توجه به صحیفه سجادیه را از دیگر حلقه‌های مفقوده در حلقات صالحین برشمرد و اضافه کرد: در بحث خواهران و برادران به ویژه خواهران به لحاظ کمی و کیفی باید توجه بیشتری شود.

 

امام جمعه اهواز عنوان کرد: از اول انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلفی موفق بوده‌ایم اما اگر در عرصه‌ای هم ناموفق بودیم به دلیل مدیران ناکارآمد بوده است.

 

وی با بیان اینکه اهتمام ما در سرکشی‌ها شنیدن دغدغه‌ها و برطرف کردن آنها در حد توان است ادامه داد: عنایت ویژه این است که از طریق مساجد و حلقات صالحین بتوان‌ کادرسازی و نخبه پروری کرد و به حول و قوه الهی اهتمام ما بر این است.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد در پایان تأکید کرد: در مساله جمعیت و فرزندآوری شاهد توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

کد خبر 1202601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha