درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برپا می‌شود

خامه یار با اشاره به راه اندازی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا برای بیست‌وسومین سال متوالی، گفت: این درمانگاه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ تا ۲۰ با حضور بیش از ۳۰ پزشک عمومی و متخصص در دبیرستان دین و دانش به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد خامه یار» در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه‌السلام و یارانش از برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا برای بیست و سومین سال متوالی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و عنوان کرد: امسال حدود 30 پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص  برای حضور در این درمانگاه صلواتی اعلام آمادگی کردند.

 

رئیس هیات مدیره درمانگاه سیدالشهدا قم بیان داشت: در این دو روز پزشکان باسابقه قم که سال های گذشته هم حضور داشتند، اعلام آمادگی کردند.

خامه یار با بیان اینکه این درمانگاه با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان قم فعالیت دارد، گفت: پیش بینی می شود شمار پزشکانی که در این درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی به صورت صلواتی حضور خواهند داشت به 50 نفر برسد.

 

وی بیان داشت: در طول سال های گذشته میانگین هزار و 500 تا 4هزار نفر از خدمات درمانی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا بهره مند شدند که پیش بینی ما امسال از مراجعه 5 هزار نفر به این درمانگاه است.

 

رئیس هیات مدیره درمانگاه سیدالشهدا قم یادآور شد: ساعت کاری درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 8 صبح تا 20 به صورت یکسره است.

 

خامه یار اضافه کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته، امسال در نوبت عصر نیز پزشکان متخصص حضور دارند و به مراجعه‌کنندگان خدمت رسانی می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: درمانگاه صلواتی سیدالشهدا مانند سال های گذشته در خیابان 19 دی مقابل بیمارستان کامکار در دبیرستان دین و دانش برپا می‌شود.

 

رئیس هیات مدیره درمانگاه سیدالشهدا قم عنوان کرد: بیمارانی که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به درمانگاه سیدالشهدا مراجعه کنند و نیاز به معاینه بیشتر داشته باشند، پس از این ایام، معاینه بیمار به صورت صلواتی در مطب همان پزشک انجام می‌شود.

 

خامه یار با اشاره به تخصص پزشکان که در این دو روز به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: پزشکان متخصص در زمینه‌های پیراپزشکی، اورولوژیست، گوش و حلق و بینی، اطفال، عمومی و زنان، چشم، فوق تخصص گوارش، اعصاب روان، جراح قلب، مغز و اعصاب، ریه، مامایی و عمومی در طول این دو روز به مراجعان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

 

دعوت از کار درمان به پویش امام حسینی درمان بیماران کم بضاعت

 

در ادامه دکتر «حسن طاهایی»، مدیر درمانگاه صلواتی سیدالشهدا ضمن تسلیت و تعزیت فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا، اظهار داشت: در کنار برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا، پویشی برای دعوت از پزشکان و مراکز درمانی جهت یاری بیماران کم بضاعت راه اندازی شده و از تمامی کادر درمان دعوت می‌شود تا به پویش امام حسینی درمان بیماران کم بضاعت بپیوندند.

 

وی خاطرنشان ساخت: تا کنون، چند مرکز درمانی به این پویش پیوسته اند تا بیمارانی که در طول سال از سوی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا معرفی می‌شوند، در هزینه‌های درمانی آنان تا 70 درصد تخفیف داده شود و همچنین چند داروخانه نیز به این پویش پیوسته‌اند که معرفی‌شدگان به این داروخانه‌ها از تخفیف 15 تا 20 درصدی برخوردار می‌شوند.

 

مدیر درمانگاه صلواتی سیدالشهدا عنوان کرد: کادر درمان می‌توانند با پیوستن به این پویش، از 5 درصد تا تخفیف کامل نسبت به درمان بیماران کم بضاعت اهتمام داشته باشند.

 

طاهایی اضافه کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها، یک دیوار مهربانی در درمانگاه ایجاد شده است که هر فردی به اندازه توان خود می‌تواند برای کمک به نیازمندان کمک کند.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند با شماره 09127475562 تماس بگیرند و آمادگی خود را جهت حضور در این پویش اعلام کنند.

 

تهیه و تنظیم: زهرا قربانی

کد خبر 1202618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha