اعلام دقیق خسارت‌ های سیلاب چهارمحال و بختیاری در روزهای آینده

کیانی اعلام دقیق و کارشناسی شده خسارت‌ های سیلاب این استان را به روزهای آینده موکول کرد و گفت: با این وجود برآوردهای اولیه حاکی از ایجاد سه تا چهار هزار میلیارد تومان خسارت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «خسرو کیانی» در جمع خبرنگاران این استان اظهار داشت: همچنان در مرحله امدادی قرار داریم و پس از آنکه شرایط به حالت عادی درآمد مرحله ارزیابی دقیق و کارشناسی خسارت‌ها آغاز می‌شود.

 

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگرچه پیش از وقوع سیلاب آمادگی نسبی در استان ایجاد شده بود و با اطلاع رسانی به مردم و به ویژه عشایر خود را برای مدیریت سیلاب آماده کرده بودیم اما حجم بالای بارش در مدت زمان کوتاه منجر به وقوع سیلاب و خسارت‌های قابل توجهی در استان به ویژه در روستای بارده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: نفوذناپذیر خاک در فصل تابستان و شرایط اقلیمی استان نیز در ایجاد سیلاب نقش موثری داشت .

 

کیانی از ارسال هفت هزار پیامک به عشایر استان خبر داد و گفت: خسارت‌ های قابل توجهی به بخش عشایری استان وارد شده است اما تلفات جانی گزارش نشد و تنها یک مورد مفقودی در شهرستان کوهرنگ داشتیم.

 

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین سیلاب یک مورد فوتی در شهرستان لردگان برجای گذاشت.

 

کد خبر 1202626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha