تقدیر از حدود ۶۰ زن و مرد عفیف و با حجاب شاغل در شهرداری زاهدان

مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: در هفته عفاف و حجاب، حدود ۶۰ زن و مرد عفیف و با حجاب شاغل در شهرداری زاهدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

نوشین حسابی مقدم مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در هفته عفاف و حجاب ده برنامه محوری توسط مجموعه مدیریت شهری در زاهدان برگزار شد.

 

وی از ده برنامه محوری عفاف و حجاب به صورت مستقیم و در فضای مجازی خبر داد و افزود: مسأله پاسداشت حجاب و تاکید بر نقش عفاف و پاکدامنی در محافظت جامعه از آسیب های اجتماعی یکی از محورهای مهم است و باید در تمامی سال به آن توجه داشت .

 

" نوشین حسابی مقدم" ضمن ابراز خوشنودی از همراهی و نگاه مثبت شورای اسلامی شهر به برنامه های فرهنگی و اجتماعی در جامعه ادامه داد: خوشبختانه برنامه ها به نحو مطلوب و فراگیر در سطح شهر برگزار شد و نوید بخش تحولات موثر فرهنگی و اجتماعی در زاهدان است.

 

رابط کمیته عفاف و حجاب شهرداری ضمن اشاره به اجرای بیش از ۴۰۰ متر تبلیغات بصری در سطح شهر و تبلیعات گسترده در فضای مجازی ادامه داد: تبلیغات بصری و مشارکت مجموعه مدیریت شهری در برپایی همایش بزرگ عفاف و حجاب با همکاری قرارگاه ۲۱ تیر و هماهنگی و ساماندهی حضور ۱۰۰ نفر از بانوان در همایش محوری عفاف و حجاب از دیگر اقدامات است.

 

حسابی مقدم ادامه داد: برپایی نمایشگاه جنبی در همایش و برپایی ده غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب با قیمت مناسب و همچنین عرضه محصولات عفاف و حجاب در نمایشگاه واقع در خیابان دانشگاه ، برگزاری مسابقه "عروسک با حجاب من" در فضای مجازی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان و همچنین برگزاری آیین تقدیر از حدود ۶۰ زن و مرد عفیف و با حجاب شاغل در شهرداری به نمایندگی از سایر همکاران حوزه شهری، از اهم فعالیتهای مجموعه مدیریت شهری در این هفته بوده است

کد خبر 1202634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha