آرزوهای نوجوان شیروانی با چاپ کتابش برآورده شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: آرزوهای نوجوان شیروانی با چاپ کتابش با عنوان«زندگی به سبک فوتبال» رنگ تازه ای گرفت و محقق شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: کتاب «زندگی به سبک فوتبال » از مجموعه کتاب های انتشارات هوژین به نویسندگی علیرضا مجیدنیا منتشر و راهی بازار نشر شد.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان عنوان کرد: کتاب زندگی به سبک فوتبال «زندگی فوتبالی به من آموخت نه پیروزی ها دوام دارد و نه شکست ها و غیره» از مجموعه کتاب های انتشارات هوژین به نویسندگی علیرضا مجیدنیا  با 90 صفحه، شمارگان هزار نسخه و با قیمت 590 هزار ریال منتشر و راهی بازار نشر شده است.

 

عباسپور با اشاره به اینکه کتاب «زندگی به سبک فوتبال » نخستین کتاب به چاپ رسیده علیرضا مجیدنیا نوجوان 11 ساله شیروانی است، خاطرنشان کرد: این نوجوان 11 ساله آرزوهای خود را اینگونه بیان می کند که اولین آرزو و بزرگترین آرزویش فوتبالیست شدن است، دومین آرزو کسب پنج توپ طلا، سومین آقای گل شدن در بیش از سه کشور جهان، چهارمین نویسنده و حداقل سه کتاب خیلی خوب بنویسد و آرزوی دیگر اینکه وقتی برنده توپ طلا شد روی سن برای حاضرین در مراسم درباره زندگی گذشته اش و آنچه باعث شده فوتبالیست محبوب و مشهوری شود، سخنرانی کند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ نویسنده خانم و آقا به صورت حرفه‌ ای در این شهرستان فعالیت می‌کنند، اظهارکرد: اینک پنج انتشارات شیلان، گنج سخن، آوای شرق، محمدزاده و جوانه های خیال در شیروان فعالیت دارند که سرانه فضای مطالعه این شهرستان به ازای هر ۱۰۰ نفر، ۱۳۰ سانتی متر مربع است که استاندارد آن، ۲۸۰ سانتی متر مربع است.

 

عباسپور با بیان اینکه مجموع زیربنای کتابخانه های این شهرستان، هزار و ‌۹۱۳ مترمربع است، اضافه کرد: این شهرستان به ازای هر ۲۵ هزار نفر جمعیت، ۱.۷ باب کتابخانه دارد که میانگین استاندارد آن، سه باب کتابخانه است.

 

کد خبر 1202648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha