طرح ملی تلاوت «شباب الرضا (ع)» در طبس برگزار می شود

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: طرح ملی تلاوت «شباب الرضا (ع)» در سه بخش حفظ، مفاهیم و تلاوت قرآن کریم در طبس اجرا می شود و از ۱۵ مردادماه ثبت نام این طرح آغاز خواهد شد.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب الرضا (ع)» در طبس به همت آستان قدس رضوی آغاز می شود.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: کشف و شناسایی نوجوانان مستعد قرآنی، ارتقای سطح علمی و عملی و همچنین رشد و شکوفایی قرآن‌آموزان نوجوان و بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزش قرآن کریم از مهم ترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

وی با بیان اینکه کلاس های تخصصی طرح ملی «شباب الرضا» در سه بخش برگزار می شود، ادامه داد: این سه بخش شامل حفظ، مفاهیم و تلاوت قرآن کریم است و ثبت نام این طرح از 15 مردادماه آغاز خواهد شد.

 

قاسم زاده در خصوص شرایط سنی شرکت در این طرح گفت: دختران در گروه سنی 10 الی 15 سال و پسران در گروه سنی 8 الی 15 سال می توانند در این طرح ملی شرکت کنند و این طرح به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در پایان عنوان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این طرح و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05632813300 تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 1202658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha