ساکنان مسکن مهر، صاحب تلفن ثابت می شوند

مدیر اداره مخابرات شیروان گفت: پس از ۱۰ سال سکونت، ساکنان مسکن مهر شیروان صاحب تلفن ثابت می شوند.

«ابراهیم کاظم زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: از هم اکنون ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت در خیابان های  امام حسین(ع) 2، 4 و 6  و مطهری (2) انجام می شود که متقاضیان می توانند جهت ثبت نام با مدارک شناسایی به اداره مخابرات شهر مراجعه کنند.

 

مدیر اداره مخابرات شیروان خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله مسکن کوی وحدت با شهر و از سویی ضرورت و تقاضای ساکنان مبنی بر داشتن تلفن ثابت که تاکنون زیرساخت های آن فراهم نبوبد شرایط مهیا شد و اینک برای انجام طرح مزبور می توان هر اقدامی در این راستا انجام داد و ساکنان از این خدمات برخوردار شوند.

 

کاظم زاده عنوان کرد: طرح مسكن مهر كوی وحدت شیروان در دولت نهم و دهم آغاز شد كه دارای هزار و 700 واحد مسکن می باشد و برخورداری از خدمات تلفن ثابت برای تمامی ساکنین امکان پذیر و مهیا است.

 

وی با اشاره به خدمات حوزه تلفن همراه، به عنوان يك فناوري نوين، تصریح کرد: در شهرستان شيروان 174 هزار و 268 شماره همراه واگذار شده كه ضريب نفوذ آن 119.44 درصد است.

 


کاظم زاده شمار سايت هاي بي.تي.اس نصب شده در شهرستان را 118 مورد ذكر و بيان كرد: طول اجراي شبكه فيبر نوري در اين شهرستان نيز اكنون به 319 كيلومتر رسيده كه 289 كيلومتر آن فيبر راه دور و 30 كيلومتر شهري است.


مدیر اداره مخابرات شیروان مجموع مشتركان تلفن ثابت و همراه در شيروان را 219 هزار و 325 مورد و ضريب نفوذ اين بخش را 150 درصد عنوان كرد.


 

کد خبر 1202661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha