برپایی ایستگاه صلواتی پشت نویسی ماشین ها در امامزاده قاسم(ع) محمودآباد

هاشمی نسب از برپایی ایستگاه صلواتی پشت نویسی ماشین ها به همت خادمیاران رضوی در امامزاده قاسم(ع) محمودآباد خبر داد و گفت: در این ایستگاه با هنر خوشنویسی، عشق به اباعبدالله الحسین (ع) را با پشت نویسی ماشین ها به نام متبرک حضرت ابراز کردیم.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) به شیوه های گوناگون در حال خدمت رسانی به عزاداران حسینی هستند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد افزود: همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا، خادمیاران رضوی محمودآباد اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی ماشین نویسی کردند.

هاشمی نسب خاطرنشان کرد: در این ایستگاه با هنر خوشنویسی، عشق به اباعبدالله الحسین (ع) را با پشت نویسی ماشین ها به نام متبرک حضرت ابراز کردیم و کلماتی نظیر«السلام علیک یا اباعبدالله الحسین»، «علمدار کربلا»، «امان از دل زینب»، «یا حسین شهید»، «ما ملت امام حسینیم»، «سلام بر حسین (ع)» و «یا ابوالفضل العباس (ع)» بر شیشه های خودروهای عبوری نقش بست.

 

وی یاد آورشد: در عصر پنجمین روز از ماه محرم و در یک چهارشنبه امام رضایی، ماشین‌نویسی صلواتی روی بدنه و شیشه خودروها، به همت خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در صحن آستانه مبارکه امام‌زاده قاسم (علیه‌السلام) این شهرستان انجام شد.

کد خبر 1202682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha