آغاز دومین رزمایش سراسری «کاسبان حسینی» در فارس از روز عاشورای حسینی

دوکوهکی گفت: دومین رزمایش سراسری «کاسبان حسینی» با عنوان «عاشقان ثارالله» و با مشارکت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر فارس برگزار از روز عاشورا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی دوکوهکی»، امروز (پنج شنبه 13 مرداد) در جلسه هماهنگی رزمایش سراسری «عاشقان ثاراالله» که در اتاق اصناف مرکز استان فارس برگزار شد، گفت: دومین رزمایش سراسری «کاسبان حسینی» با عنوان «عاشقان ثارالله» و با مشارکت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر فارس برگزار می شود.

مسئول بسیج اصناف سپاه فجر فارس افزود: این رزمایش با شعار «هر واحد صنفی یک بسته معیشتی در ماه محرم  1401» و از روز عاشورا در استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: کمک به کارگران کم برخوردار فعال در حوزه اصناف با مشارکت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر استان فارس از اهداف دومین رزمایش سراسری «کاسبان حسینی» است که همزمان با سراسر کشور در فارس نیز به اجرا درخواهد آمد.

دوکوهکی تاکید کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار با اولویت کارگران صنفی در این رزمایش در فارس توزیع خواهد شد و معتمدین و خیرین بازار زیر ساخت مهم و اصلی جذب و توزیع این کمک ‌ها هستند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی در این رزمایش بیان کرد: در روزهای پایانی ماه محرم حسینی و نزدیک شدن به روز بسیج اصناف، کسبه و بازاریان سراسر فارس با اجرای این رزمایش بار دیگر مواسات و همدلی خود را به نمایش م یگذارند.

دوکوهکی ادامه داد: کسبه و بازاریان در تمامی دوران در فعالیت های عام المنفعه پیشگام بوده اند و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و امروز به عنوان سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی نقش موثری ایفا کرده اند.

وی اضافه کرد: اصناف به آسیب دیدگان کرونا نیز یاری رسان بوده اند و کسبه و بازاریان فارس و به ویژه اصناف شیراز در این زمینه پیشرو بوده اند و حتی برای مقابله با کرونا سلامت همشهریان را بر کسب و کار خود ترجیح دادند.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس اعلام کرد: مشارکت در رزمایش های مواسات و همدلی، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و ... از نمونه های حضور اصناف فارس در امور عالم المنفعه و خیرخواهانه است و اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر فارس و به ویژه خیرین اصناف با تمام مشکلات موجود در جنگ نابرابر اقتصادی دشمنان برای کمک به اقشار کم برخوردار در صحنه حضور دارند.

کد خبر 1202723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha