اجتماع بزرگ جوانان کانون های مساجد کرمانشاه

همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)اجتماع بزرگ جوانان کانون های مساجد کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، بسیاری از جوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با شور و حرارت خاصی در هیئت های عزاداری حاضر شده و شور و شعور خود را در سوگواری شهیدان دشت کربلا به نمایش گذاشته اند.

 

براساس این گزارش، جوانان ولایی و انقلابی کانون های مساجد کرمانشاهی به مانند هرسال و پرشور و گسترده در برپایی آئین‌های سوگواری عزم راسخ خود را نشان داده‌اند و اکنون در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی لباس دلدادگی به تن کرده و با زنجیرزنی و سینه زنی در سوگ مولای خود ندای انتقام جویی از شمر و یزید زمان خود سر می دهند.

 

همچنین، با همت کانون محبان شاهزاده علی اکبر(ع) و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اقدام به برپایی اجتماع یک هزارنفری اعضای کانون های مساجد در روز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ مصادف با هفتم محرم الحرام ۱۴۴۳از ساعت: ۲۱:۳۰ شب برگزار می شود.

 

گفتنی است،این مراسم با شکوه در حسینیه مقدسی واقع در خیابان برزه دماغ با حضور  سخنران حجت الاسلام مهری و با مداحی حاج میثم مقدسی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1202744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha