تنظیم برنامه اقتصادی چهار ساله در استان لرستان

ابراهیمی با اشاره به اهمیت جذب فرصت های سرمایه گذاری در لرستان، گفت: در این راستا برنامه اقتصادی چهار ساله در لرستان تنظیم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیروس ابراهیمی» امروز در مراسم کلنگ زنی پست۲۳۰ کیلو ولت بروجرد، اظهار داشت: تحقق توسعه در استان لرستان نیازمند برنامه ریزی برای جذب فرصت های سرمایه گذاری است.

 

وی از تنظیم برنامه اقتصادی چهار ساله در استان لرستان خبرداد و افزود: به رغم اینکه اعتبارات خوبی برای این سند در استان در نظرگرفته شده است، تحقق اهداف این برنامه با جذب فرصت های سرمایه گذاری و کار و تلاش روزافزون محقق می شود.

 

معاون امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در لرستان نیاز به سرمایه گذاری داریم، خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و خرم آباد و ازنا یک مشوق برای سرمایه گذاری است.

 

 ابراهیمی ادامه داد: امروز به سمت احیای واحدهای تعطیل هستیم سامان کاشی بروجرد برای یکسال دیگر با سازمان ورشکستگی تمدید شد تا مقدمات راه اندازی آن انجام شود.

 

وی اذعان داشت: توسعه زیر ساخت های انرژی یکی از ضروریات در لرستان است، منطقه ویژه اقتصادی بروجرد مشکل برق دارند باید اقدامات لازم برای رفع مشکل برق انجام شود.

 

ابراهیمی با بیان اینکه ارتقا پست شهرک صنعتی خرم آباد نیاز است که واحدهای صنعتی جدید نیاز دارند گفت: شهرک صنعتی شماره سه خرم آباد نیاز به پست برق دارد.

 

معاون اقتصادی استاندار لرستان افزود: منطقه ویژه ازنا نیز نیاز به ارتقا پست برق دارد. شهرک صنعتی شماره یک بروجرد نیز نیاز به پست برق دارد.

کد خبر 1202778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha