بازگشایی معابر بجنورد به صورت خطی انجام می شود

شهردار بجنورد گفت: در راستای جلوگیری از پراکنده و جزیره ای انجام شدن کارهای بازگشایی معابر شهری، این بازگشایی ها به صورت خطی و بر طبق طرح تفصیلی انجام می شود.

«جواد حمیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در گذشته با توافق برای یک ملک و تخریب آن، ادامه فرایند بازگشایی مسیر در سایر املاک که توافقات آن به طول می کشید متوقف می شد که این امر در عمل مشکلی از ترافیک شهر را حل نمی کرد اما از این پس در نظر داریم با انسجام بخشیدن به فرایند توافقات، یک مسیر بازگشایی را به صورت کامل و 100 درصد اجرایی و سپس توافقات املاک سایر مسیر ها در اولویت دیگری قرار گیرد.

 

شهردار بجنورد با بیان اینکه این امر، راهبردی منسجم و منضبط را در بازگشایی ها میسر می کند، اظهارداشت: اگر چه تملک املاک مورد مسیر بار مالی سنگینی بر دوش شهرداری می گذارد، اما این عملیات تعریض معابر با هدف کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور برای آسایش شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر است.

 

حمیدی افزود: نیاز است شهروندان برای بازگشایی معابر و توسعه شهر، همکاری و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند.

 

وی همچنین درباره وضعیت آسفالت معابر بجنورد گفت: سال گذشته 690 تُن قیر رایگان برای اجرای اقدامات عمرانی شهر به شهرداری بجنورد اختصاص یافت.

 

شهردار بجنورد بیان کرد: از اردیبهشت ماه امسال تا کنون 120 تُن قیر رایگان به شهرداری بجنورد تحویل شد و در این مدت 90 هزار متر مربع از معابر بجنورد لکه گیری و آسفالت شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از معابر مرکز استان نیاز به لکه گیری و آسفالت دارد.

کد خبر 1202798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha