اعتبارات عمرانی ماسال ۱۳ درصد افزایش یافت

گیل‌چالانی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی امسال شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است گفت: اعتبارات عمرانی امسال ماسال ۴۷۰ میلیارد ریال است.

«غلامرضا گیل‌چالانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان ماسال از چهار منبع استانی یک و 2، نفت و گاز و متوازن تامین شده است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه اعتبارات عمرانی امسال شهرستان نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است افزود: اعتبارات عمرانی سال جاری ماسال 470 میلیارد ریال است.

 

وی با تاکید بر لزوم محرومیت زدایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: مبتنی بر قانون بودجه ۱۴۰۱ برنامه هفتم توسعه،  الزامات بودجه و دستورالعمل های ابلاغی بودجه ای این اعتبارات در حوزه های زیرساختی اعم از راه، آب و فاضلاب، برق رسانی، منابع طبیعی و آبخیزداری، کشاورزی، با الویت پروژه های نیمه کاره تخصیص خواهد یافت.

 

گیل‌چالانی با بیان اینکه در صورت تخصیص بخش زیادی از این اعتبارات شاهد توسعه این شهرستان در زمینه های مختلف خواهیم بود تصریح کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام و اختصاص بودجه به پروژه های مهم شهرستان از اولویت های مصوبات کمیته برنامه ریزی شهرستان بود.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت ماسال؛ این اعتبارات نیاز ضروری شهرستان است، لذا مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری و جذب آن از ادارت کل استانی اهتمام جدی داشته باشند.

 

کد خبر 1202800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha