همایش «شیرخوارگان حسینی» در شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» بهزیستی فارس برگزار شد

هوشیار گفت: همایش «شیرخوارگان حسینی» با هدف نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در فارس و ترویج و بزرگداشت شعائر حسینی و تربیت نسل انقلابی و مکتبی در شیرخوارگاه «حضرت ولیعصر (عج)» بهزیستی فارس برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (پنج شنبه 13 مرداد) در همایش «شیرخوارگان حسینی» که در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» بهزیستی فارس برگزار شد، گفت: این همایش با هدف نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در فارس و ترویج و بزرگداشت شعائر حسینی و تربیت نسل انقلابی و مکتبی و همچنین بزرگداشت مناسبت های مذهبی برگزار شده است.

 مدیرکل بهزیستی فارس افزود: آشنایی نسل جوان با اخلاق دینی و عاشورایی دارای اهمیت ویژه است که در اولویت بهزیستی فارس قرار دارد و نمونه آن همایش «شیرخوارگان حسینی» است.

«مهدی محلاتی»، نیز گفت: همایش «شیرخوارگان حسینی» امروز با شرکت ۸۵ شیرخوار در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» در شهر صدرا برگزار شده است که تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است.

مدیرعامل شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» افزود: این مرکز در قالب موسسه خیریه و به صورت هیئت امنایی و تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس اداره می‌شود و در برای رشد همه جانبه کودکان و شیرخواران خدمات تخصصی ارائه می کند.

وی اضافه کرد: از خیران نوع دوست درخواست می کنیم تا نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای نوزادان و کودکان بی سرپرست به این موسسه خیریه تحویل دهند یا به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۲۸۶۹ واریز کنند.

خاطر نشان می شود، همزمان با ششمین روز از محرم ۸۵ شیرخوار مرکز «حضرت ولی عصر (عج)» لباس سبز پوشیدند تا یاد مظلومیت کودک ۶ ماهه امام حسین (ع) را زنده نگه دارند.

کد خبر 1202805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha