آزادی بیش از یک هزار و ۵۰۰ زندانی در فارس با تلاش بسیج حقوقدانان

انبارکی گفت: یک هزار و ۶۱۶ زندانی با همت بسیج حقوقدانان، سپاه فجر، اداره کل زندان ها و ستاد دیه از سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ از زندان های فارس آزاد شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سهراب انبارکی»، امروز (پنج شنبه 13 مرداد) در دیدار با مدیرکل زندان های فارس گفت: یک هزار و 616 زندانی با همت بسیج حقوقدانان، سپاه فجر، اداره کل زندان ها و ستاد دیه از سال 99 تا 1400 از زندان های فارس آزاد شده اند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور افزود: سازمان بسیج حقوقدانان کارآمدسازی هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی و قضایی را در اولویت خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: کمک به دستگاه قضایی در اولویت سازمان بسیج حقوقدانان است که از قضات، وکلا، سردفتران، کارشناسان حقوقی ادارات، اساتید حقوق دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته حقوق تشکیل شده است.

انبارکی اعلام کرد: در حوزه پیشگیری و صلح و سازش، آزادسازی زندانیان، باز اجتماعی کردن و مبارزه با فساد و رفع موانع حقوقی تولید، اقدامات بسیار ارزشمندی توسط سازمان بسیج حقوقدانان به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس با هم افزایی و همگرایی میان دستگاه قضایی، اجرایی و مجموعه سپاه و بسیج استان اقدامات ارزشمندی به انجام رسانده است که باید الگوی سایر نقاط کشور قرار بگیرد.

انبارکی تاکید کرد: سازمان بسیج حقوقدانان یک سازمان مردمی و بسیجی در کنار همه مردم است و در شرایط کرونا و وضعیت معیشتی و اقتصادی که برای مردم پیش آمده در حوزه های مختلف و آزادسازی زندانیان نقش آفرینی کرده است.

کد خبر 1202820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha