تسریع در برآورد خسارت‌های وارد شده ناشی از سیل توسط دستگاه‌های متولی

خلیلیان گفت: دستگاه‌های متولی باید خسارات وارد شده ناشی از سیل را جهت انعکاس به هیئت دولت برآورد کنند تا در جریان تصمیمات برای مناطق سیل‌زده، خسارات وارده به خوزستان را نیز مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (پنج‌شنبه ١٣ مرداد) در حاشیه بازدید از بخش صیدون اظهار کرد: برخی از مناطق کشور بیش از یک هفته است که تحت تاثیر سامانه سیل زا قرار دارد و این سامانه بخش‌هایی از استان خوزستان را نیز فراگرفته است.

 

استاندار خوزستان با اشاره به مناطق تحت اثر از سامانه مونسون در استان خوزستان افزود: این سامانه بخش‌های شرقی استان از جمله شهرستان‌های باغملک، ایذه، صیدون، قلعه‌تل، میداوود، بهبهان، دزپارت و بخش‌هایی از رامهرمز را تحت‌الشعاع قرار داد و خسارات عمده‌ای را به مزارع، باغات کشاورزان و برخی از منازل وارد کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در این بازدید رسیدگی به امور مردم، برآورد خسارت‌ها و اقداماتی که باید پس از سیل انجام شود، مدنظر قرار گرفت.

 

خلیلیان در پایان پیرامون پرداخت خسارت به حادثه‌دیدگان سیل و ضرورت برآورد خسارت‌ها از سوی دستگاه‌های متولی یاد آور شد: دستگاه‌های متولی باید خسارات وارد شده را جهت انعکاس به هیئت دولت برآورد کنند تا در جریان تصمیمات برای مناطق سیل‌زده، خسارات وارده به خوزستان را نیز مدنظر داشته باشند.

 

کد خبر 1202827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha