عملکرد بسیج حقوقدانان کشور در آزادسازی زندانیان در فارس ثمربخش است

ابراهیمی گفت: بسیج حقوقدانان در چند سال اخیر اقدامات موثری را در زندان‌ های کشور به ویژه استان فارس به انجام رسانده و در زمینه مشاوره و معاضدت قضایی و آزادسازی زندانیان در فارس ثمربخش عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (پنج شنبه 13 مرداد) در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: حضور بسیج در صحنه های مختلف موجب افزایش اعتماد مردم در جامعه شده است و بسیج حقوقدانان برای کمک به زندانیان خدمات ارزشمندی به انجام می رساند.

مدیرکل زندان های فارس افزود: بسیج موهبتی الهی است که در تمامی سنگرها حضور دارد و با مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه همراهی می کند و مرهم درد مستضعفین جامعه است.

وی اضافه کرد: در ارائه خدمات به زندانیان و خانواده آنها، موانع و محدودیت وجود دارد اما با همکاری بسیج حقوقدانان، فعالیت های متنوعی در تامین بسته معیشتی، بهداشتی، درمانی، مشاوره و معاضدت حقوقی، فرهنگی و آزادسازی زندانیان به نتایج مطلوب رسیده و خلاهایی مانند کمبود اعتبارات جبران شده است.

ابراهیمی تاکید کرد: بسیج حقوقدانان در چند سال اخیر اقدامات موثری را در زندان‌ های کشور به ویژه استان فارس به انجام رسانده و در زمینه مشاوره و معاضدت قضایی و آزادسازی زندانیان در فارس ثمربخش عمل کرده است.

وی ادامه داد: بسیج حقوقدانان کشور زمینه آزادسازی زندانیان با جرائم مالی و غیرعمد در زندان های استان که به دلیل نوسانات اقتصادی در بازار و یا تصادف منجر به فوت و یا مهریه را که در حال تحمل کیفر بودنددر سال 99 و 1400 فراهم کرده است.

 ابراهیمی اعلام کرد: بیش از یک هزار و 700 بسته معیشتی توسط بسیج حقوقدانان امسال میان خانواده زندانیان بی بضاعت توزیع شده است.

کد خبر 1202834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha