ایلام  از استان های با امنیت مطلوب در کشور است

سردار قنبری با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی استان بسیار خوب است، گفت: امنیت مطلوبی که در استان وجود دارد مرهون تلاش نیروی انتظامی و فرهنگ خوب مردم استان است.

رئیس پلیس فراجا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: عملکرد نیروی انتظامی در استان الحمدالله عملکرد بسیار خوبی است، از لحاظ نرخ و وقوع  جرم استان ایلام جز استان‌های امن هست.

 

سردار « محمد قنبری» ابراز کرد: دغدغه خاطر خاصی به لحاظ عینی در حوزه استان وجود ندارد که مرهون تلاش نیروی انتظامی و فرهنگ خوب مردم استان است، که انقلابی  بودن و تدین آنها در کاهش جرائم نقش اساسی ایفا می کند و روابط خوبی که بین مردم و نیروی انتظامی است به این مهم سامان بیشتری داده است.

 

وی تصریح کرد: از لحاظ کشف جرم به ویژه جرائم مهمه و تاثیرگذار همکاران ما هم به موقع ورود کردند و هم به موقع توانستند هویت مجرمین را پیدا کنند و هم آنها را به موقع دستگیر کنند.

 

سردار قنبری بیان کرد: در ارتباط با ایام اربعین که جمعیت زیادی در استان حضور پیدا می کنند تمام جغرافیای استان درگیر این ترددها خواهد بود، ممکن است افراد فرصت طلب و مجرمین به خودشان این اجازه را بدهند که از این فضا و جمعیت و تردد استفاده  سویی داشته باشند که برای آن برنامه هایی از همان ورودی استان و در سطح کشور که منتهی به خروج از مرز می شود تدارک دیده شده و امنیت مسافرین را مد نظر قرار داده ایم و با حضور گشت‌های آشکار و پنهان تامین امنیت آنها را در دستور کار داریم.

 

رئیس پلیس فراجا ابراز کرد: ایده آل ما در انتظامی و  مجموعه پلیس آگاهی این است که برای هر زائری هیچ اتفاقی خلاف نظم و امنیت عمومی به وجود نیاید و با خاطره خوش و آرامش به وطن خود باز گردند که مردم ایلام هم در این میان که خودشان را خادم زائرین می بینند نقش مهمی دارند و به ما کمک خواهند کرد.

کد خبر 1202883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha