مسلمانان در برابر تفرقه های دشمنان بیدار و هوشیار باشند

آخوند کسلخه گفت: دشمنان اسلام می خواهند با تحکم بین مسلمانان تفرقه بیاندازند، باید هوشیار و بیدار باشیم و بی تفاوت نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مراد محمد آخوند کسلخه» امروز (پنجشنبه ١٣ مرداد) در مراسم «قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت» در مسجد نعمان بن ثابت روستای سارلی مختوم گنبدکاووس با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امام حسین (ع) و یارانش در آن گرمای سوزناک با ایمان قوی در برابر دشمنان ایستادگی و مقابله کردند و دشمنان بی رحمانه سر امام حسین (ع) را از بدنش جدا کردند و ٧٢ تن از یارانش را به شهادت رساندند.

 

امام جمعه و مدیر و مدرس مدرسه علوم دینی اهل سنت انوریه روستای قره ماخر شهرستان گنبدکاووس افزود: در هیچ کجای تاریخ چنین وقایعی رخ نداده است که کودکان هم در این روز به شهادت برسند.

وی ادامه داد: همه ما مسلمانان اهل یک قبله و قرآن هستیم، قدر یکدیگر را بدانیم و نباید هیچ وقت میان ما تفرقه باشد.

 

آخوند کسلخه با بیان اینکه قرآن، پیامبر، قبله و خدای ما مسلمانان یکی است، اظهارداشت: دشمنان اسلام می خواهند با تحکم بین مسلمانان تفرقه بیاندازند، باید هوشیار و بیدار باشیم و بی تفاوت نباشیم.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نیز با تمام فشارهای استکبار جهانی توانسته محکم ادامه دهد و باید قدر این نظام را بدانیم، به همدیگر محبت داشته باشیم و از دشمن غافل نباشیم.

 

مدیر و مدرس مدرسه علوم دینی اهل سنت انوریه روستای قره ماخر شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: همه مسلمانان باید بیدار باشند و قدر همدیگر را بدانند، یکدیگر را هتک حرمت نکنند و به همدیگر محبت داشته باشند تا دست در دست هم در برابر استکبار جهانی بایستیم.

 

وی گفت: با وجود رهبری هوشیار و بیدار که در مقابل دشمن ایستاده است،  پیروزی همیشه با ماست.

 

کد خبر 1202896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha