خانواده ها بر اساس مکتب امام حسین(ع) فرزندان خود را تربیت کنند

حجت الاسلام صباغیان گفت: فرزندی که در مکتب امام حسین(ع) تربیت شود بیمه امام حسین(ع) است و هیچ آسیبی به او نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «حسن صباغیان» امروز (14 مرداد) در همایش شیرخوارگان حسینی در زیرکوه گفت: امام حسین(ع) شاهراه نجات است و اگر کسی خود را در این مسیر قرار دهد خطری او را تهدید نمی کند.

 

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر لزوم توجه خانواده ها به مکتب امام حسین(ع) عنوان کرد: اگر می خواهید فرزندان آبروی پدر و مادر و جامعه باشند باید آنان را بر اساس مکتب امام حسین(ع) تربیت کنید.

 

وی در ادامه بیان داشت: فرزندی که در مکتب امام حسین(ع) تربیت شود بیمه امام حسین(ع) است و هیچ آسیبی به او نخواهد رسید و با توجه به جنگ نرم دشمنان چه خوب است که خانواده ها به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه خانواده مرکز تربیت و محل عبادت است، ادامه داد: کانون گرم خانواده باید محل زندگی خدا باشد و باید به یکی از مهم ترین کانون ها برای سربازان امام زمان(ع) تبدیل شوند.

 

امام جمعه زیرکوه گفت: یکی از مهمترین فلسفه های زندگی این است که کانون خانواده رو محکم کنیم و به خانواده اهمیت بدهیم و به کانون مقدس خانواده احترام بگذاریم و این موضوع مهم نباید نادیده گرفته شود.

 

 

کد خبر 1202996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha