تمام مردم دنیا باید فریاد لبیک ما را در تشییع جنازه شهید «اسکندری» بشنوند

آیت الله دژکام گفت: تمام مردم دنیا باید فریاد لبیک ما را از حرم سوم اهل بیت (ع) در تشییع جنازه شهید «اسکندری»، شهیدی که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده را بشنوند و بدانند ملت ما هرگز از عشق اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) دست برنمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 14 مرداد) با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی در خطبه‌ های نماز جمعه شیراز گفت: امام حسین (ع)، مصباح الهدی و سفینه النجاح هستند و این گواه همان موضوعی است که اهمیت هدایت فردی و اجتماعی را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: امام حسین (ع)، چراغ فروزان هدایت بشریت هستند و واقعه عاشورا درس بزرگی است که بشریت از ایشان گرفته است که تمام راهی که امام حسین (ع) رفت با هدف هدایت مردم بوده است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: هفتم محرم، به یاد شهادت حضرت علی اصغر (ع) است و امام حسین (ع) در راه خودطفل کوچکشان را نیز به میدان آوردند تا ما راه را گم نکنیم و هدایت شویم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مسیر هدایت از مسیر اهل بیت (ع) می ‌گذرد و باید قابلیت هدایت پیدا کنیم تا بتوانیم از این هدایت برخوردار شویم و در قرآن کریم نیز بر هدایت تاکید شده و هدایت‌ گری کار امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: امسال همزمان با دهه محرم شاهد بازشگت سردار بی سر به خانه اش در شیراز هستیم و مردم شیراز برای اثبات اهل تمسک به سفینه نجات بودن در استقبال و تشییع شهید «اسکندری» سنگ تمام گذشاته اند و تا روز عاشورا این حماسه را ادامه خواهند داد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: محبت اهل بیت (ع) هرگز از دل ایرانیان بیرون نرفته و امسال فضای عاشورایی سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور پیکر مطهر شهید «اسکندری» معنوی تر شده و هیئات مذهبی ما امسال باید از این حماشه برای به تصویر کشیده شدن عاشورای زنده در شیراز بهره لازم را ببرند و از این فرصت برای انتقال پیام عاشورا استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تمام مردم دنیا باید فریاد لبیک ما را از حرم سوم اهل بیت (ع) در تشییع جنازه شهید «اسکندری»، شهیدی که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده را بشنوند و بدانند ملت ما هرگز از عشق اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) دست برنمی دارند.

کد خبر 1203009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha