خبرنگاران زبان گویا و صادق انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویا و صادق انقلاب اسلامی هستند، گفت: یک خبرنگار انقلابی همواره در تلاش است تا واقعیات مختلف در عرصه های متنوع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و توانمندی ها را برای جامعه تبیین کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 14 مرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، مال و اموال و اولاد را آزمایشی از طرف پروردگار متعال برای بندگان خواند و گفت: مومن واقعی هرگز اجازه نمی دهد فرزند، مال و همسر مانع از اطاعت الهی شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: خبرنگاران هنرمندانه در عرصه های جهادی ورود دارند و تبیین گر مسائل مختلف برای آحاد جامعه هستند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویا و صادق انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: یک خبرنگار انقلابی همواره در تلاش است تا واقعیات مختلف در عرصه های متنوع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و توانمندی ها را برای جامعه تبیین کند.

 

حجت الاسلام نکونام بر تبیین دستاوردهای نظامی توسط خبرنگاران تاکید و اظهار کرد: اگر این پیشرفت های نظامی در انقلاب اسلامی تحقق نمی یافت دشمنان همواره درصدد هجمه های مختلف به کشور بودند لذا ترسیم کارکردهای انقلاب برای مردم بسیار مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز شهدای مدافع حرم در هفته آینده، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم بر گردن ما دین بزرگی دارند زیرا جان و زندگی خود را فدای مبارزه با دشمنان انقلاب در خارج از مرزهای کشور کردند تا امنیت ما پابرجا بماند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره حضور پرشور گروه های جهادی در امدادرسانی به سیلزدگان اخیر در استان، خاطرنشان کرد: سیل اخیر یک حقیقت را در استان روشن کرد که آمادگی لازم برای مقابله با بحران های طبیعی را نداریم و در این راستا باید مدیریت منسجمی شکل گرفته تا خسارات کاسته شود.

 

کد خبر 1203045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha