تخصیص  ۴۷۵ میلیار تومان وام قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در سفر خود به شهرستان بهئی از تخصیص ۴۷۵ میلیار تومان وام قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید مرتضی بختیاری» در سفر امروز خود به شهرستان بهمئی پس از افتتاح ساختمان کمیته امداد این شهرستان، در جمع مسئولان استانی و شهرستانی حاضر شد و از نزدیک با تعدادی از مددجویان کمیته امداد دیدار کرد .

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در این دیدار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، «بزرگترین معروف انقلاب و ارزش های انقلاب و بزرگترین منکر آمریکا است و تکلیف ما در جهاد تبیین مشخص است» .

 

وی ادامه داد: مردم شهرستان بهمئی نماد واقعی پیروی از ولایت هستند و ۱۲۰شهید والا مقام نشان از این حقیقت در میان این مردم شهید پرور دارد و امروزه ما باید قدردان خانواده این عزیزان و این مردم غیور باشیم.

 

بختیاری گفت: ما سه وظیفه اصلی برگردن داریم که هدف ما ایجاد اشتغال، مسکن و فرهنگ است و باید در جامعه جهادی عمل کنیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم‌.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در خصوص ایجاد اشتغال و اعتبار تعیین شده برای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش اشتغال برای هشت هزار و ۱۱۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۴۷۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اختصاص داده شده که اگر این تعداد اشتغال را استان بتواند ایجاد کند، سهم بیشتری در این زمینه با کمک دولت و نمایندگان مجلس تزریق خواهد شد.

 

وی در ادامه گفت: با کمک دولت ۵۰۰ هزار اشتغال ایجاد خواهد شد که از این تعداد، ۲۵۰ هزار نفر غیر مددجو هستند البته که اولویت با مددجویان است.

 

بختیاری ادامه داد: از تمامی ظرفیت ها باید استفاده کرد تا در بهمئی تحول خوبی ایجاد شود و ما از هیچ کمکی برای ایجاد شغل با ثبات دریغ نخواهیم کرد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در خصوص بخش و رکن مهم ساخت مسکن گفت: ۴۰ هزار تفاهم نامه امضا شد که تا پایان ۱۴۰۲ اجرایی شوند که امیدوار هستیم تا پایان این مدت زمان هیچ مددجوی روستایی دغدغه مسکن نداشته باشد، البته که نقش بسیج سازندگی در اجرای این طرح بسیار حیاتی است. 

 

وی گفت: طبق وعده دولت در زمینه ایجاد چهار میلیون مسکن، یک میلیون مسکن برای نیازمندان ساخته خواهد شد که تفاهم نامه برای فاز نخست امضاء شده و مقرر شد ۵۰۰ هزار واحد مسکونی ظرف مدت ۳۰ ماه ساخته شود که ۲۳۰ هزار مسکن سهم کمیته امداد است.

کد خبر 1203072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha