ملت ایران بصیرت و دشمن شناسی را از مکتب عاشورا آموخته اند/ خبرنگاران خداقوت

آیت الله حسینی همدانی با خداقوت به اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: از رسالت های خبرنگاران تلاش برای تحقق آرمان های نظام اسلامی و تبیین ارزش های الهی، دینی و ایجاد روحیه امید و نشاط در دل اقشار مختلف با انتشار پیشرفت های علمی، نظامی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۱۴ مرداد با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: روح مقاومت و ایستادگی را از مکتب امام حسین(ع) آموخته ایم. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، دشمنان همواره سعی داشتند مواضع ایران را تعدیل و محتوای انقلاب و پای بندی به احکام ناب اسلام را هدف قرار دهند ولی نتوانستند.

 

به گفته وی، روح مقاومت و ایستادگی که ملت ایران از مکتب امام حسین (ع) گرفته است آنان را در مقابل دشمنان بصیر و دشمن شناس قرار داده است. 

 

مسئولان دست خبرنگارنماها را کوتاه کنند

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با خداقوت به تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی در کابل افغانستان است که به نام روز خبرنگار نام گذاری شده است. 

 

خطیب نماز جمعه کرج تصریح کرد: یکی از رسالت های خبرنگاران تلاش برای تحقق آرمان های نظام اسلامی و تبیین ارزش های الهی، دینی و ایجاد روحیه امید و نشاط در دل اقشار مختلف است که به واسطه بیان پیشرفت های علمی، نظامی و فرهنگی با همت خبرنگاران محقق می شود.

 

وی بیان کرد: برای آنکه خبرنگاران در این حوزه با رعایت اخلاق اسلامی و قوانین معین شده، صداقت و دوری از کذب به رسالت رسانه ای خود با هدف اطلاع رسانی، مطالبه گری بپردازند باید با همت دستگاه های متولی خبرنگارنماها را که به چهره خبرنگاری چنگ می زنند را کوتاه کرد. 

 

مسئولان اجازه ندهند عده ای خلاف خود را قانونی کنند

 

خطیب نماز جمعه کرج در بیانات دیگر خود به تغییر کاربری ها در استان البرز اشاره کرد و خطاب به مسئولان گفت: اجازه ندهید عده ای با اعمال نفوذ امید مردم را ناامید کنند.

 

وی توضیح داد: چنانچه فضا و کاربری آموزشی، فضای سبز با ورزشی دیده می شود چرا بعضی آقایان اجازه نمی دهند مسیر خودش را پیش برود و با در دست داشتن رانت هایی که از دولت گذشته گرفته اند به نفع منافع خود به اسم خدمت به مردم اقدام می کنند. 

 

امام جمعه کرج تصریح کرد: برای مانع زایی به عنوان نمونه می گویند: سرانه درمانی در البرز کم است بله کم است،ولی اگر درست می گویید و به فکر مردم هستید بیایید تا به شما بگویم در کدام نقطه درمانگاه، مرکز بهداشت و بیمارستان احداث کنید، برای ساخت مراکز درمانی چرا می روید در بهترین قست شهر که قیمت زمین گران است؟!!! 

 

 

کد خبر 1203078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha