ساختار مدیریت بحران کشور، بازنگری شود

حجت الاسلام موسوی خراسانی با اشاره به اطلاع رسانی ضعیف و استفاده نکردن مناسب از ظرفیت فضای مجازی برای سیل و مشاهده شدن ناهماهنگی‌ها در دستگاه ها ، خواستار بازنگری در سیاست و ساختار مدیریت بحران کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر با اشاره به برپایی میزخدمت مسئولان ادارات شهرستان گلپايگان در محل نمازجمعه گلشهر گفت: حضور مسئولان ادارات در شهر گلشهر و تلاش برای پاسخ گویی و حل مشکلات مردم را با توجه به فاصله این شهر از مرکز شهرستان، بزرگترین خدمت به مردم در صحنه شهر گلشهر است و تعداد دفعات حضور افزایش یابد.
 

امام جمعه گلشهر با اشاره به وقوع سیل در استان های مختلف کشور و خسارت جانی و مالی آن بیان کرد: یک بازنگری دیگری در سیاست و ساختار مدیریت بحران کشور نیاز است و اطلاع رسانی به موقع و استفاده از ظرفیت فضایی به درستی در این حوادث انجام نشد و نا هماهنگی هایی نیز در برخی دستگاه ها براوج فاجعه افزود.

وی با انتقاد از اینکه کسانی در حوادث فقط به دنبال گرفتن نقطه ضعف هستند و برای هر حرکت مسئولی، سخنی دارند، ادامه داد: آبخیز داری و ابخوان داری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و برنامه ریزی بهتری داشته باشد و در مسیر 
سیل، خانه سازی نشود.

حجت الاسلام موسوی خراسانی از فعالیت های خوب آبخیزداری در شهر گلشهر که مانع از آسیب به این شهر شد، تشکر کرد و گفت: دولت سیزدهم از درد جامعه آگاه است لذا با مشخص کردن مشکلات، به حل مدیریت  شده آن ها بپردازد زیرا این کشور توانایی ایستادن و اتکا به خود را با توجه به منابع و قشر تحصیل کرده را دارد.

امام جمعه گلشهر با یاد آور وابستگی ایران در زمان دفاع مقدس به کشورهای خارجی و وابستگی کنونی آنها به ایران،  از سیاه نمایی ها در شبکه های مجازی انتقاد کرد./

کد خبر 1203085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha