فریاد شیرخواران حسینی به ظلم جهانی

شیرخواره های حسینی در نخستین جمعه ماه محرم فریاد ظلم ستیزی نسبت به جنایت جهانی سر دادند و با شیرخواره امام حسین(ع) هم نوا شدند.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: تشکیل مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) و ایجاد همبستگی بین المللی در نخستین جمعه محرم هر سال سرمایه ای ارزشمند برای ظلم ستیزی و فریاد روشنگری در جهان شده و امسال نیز این رویداد برگزار شد و شیرخواره های کشورمان در نقاط مختلف همسو با مجامع بین المللی با سرباز کوچک امام حسین(ع) هم نوا شده و خواهان پایان ظلم ستم بودند.

شیرخواره های حسینی در نخستین جمعه ماه محرم فریاد ظلم ستیزی نسبت به جنایت جهانی سر دادند و با شیرخواره امام حسین(ع) هم نوا شدند و با شعار «به کدامین گناه« ندای آزادی خواهی سر دادند.

هیات های مذهبی در سراسر کشور از جمله استان اصفهان میزبان این برنامه در صبح و بعد ازظهر امروز بودند که برنامه هایی از جمله مداحی، سخنرانی، اجرای برنامه های هنری آیینی و آیین لالایی خوانی اجرا شد.

هم نوایی و همبستگی مادران شیرده و نوزادان در این مراسم جلوه هایی از محبت و ایثار را به نمایش گذاشت و این چنین برنامه منسجمی قادر به لرزه افکنی در دامنه کاخ های حکومتی سران ظلم خواهد شد که آنان کودکان را در جنگ های بین المللی به کدام گناه و خطایی به شهادت می رسانند.

بیان مسائل تربیتی فرزندان از دیگر جلوه های همایش شیرخوارگان حسینی بود که برای مادران آنان ارائه و فرصتی برای تربیت فرزندی صالح و سربازی برای امام زمان(عج) خواهد بود.

مجمع شرخوارگان حسینی در چهارباغ عباسی اصفهان

 

پیاده راه چهارباغ عباسی اصفهان که این روزها محور برنامه های فرهنگی شده امروز میعادگان شیرخوارگان و پژواک ظلم ستیزی بود و این مراسم با حضور مادران و فرزندن شیرخوار برگزار شد.

مداحی و سخنرانی از جمله محوریت این برنامه بود که به صورت شاخص در این منطقه برگزار شد.

شیرخوارگان حسینی در سراسر استان اصفهان

 

همه شهرها و روستاهای استان اصفهان امروز میزبان برگزاری این مراسم معنوی بودند که انسجام خوبی را ایجاد کرده بود و محوریت برنامه بر عهده تشکل های دینی و فرهنگی بانوان قرار داشت.

معاونت بانوان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان نیز در بخش های مختلف متولی برگزاری این مراسم و یا پشتیبانی و ارائه خدمات فرهنگی بودند.

علی اصغر سند مظلومیت عاشورا

 

امام جمعه موقت اصفهان در این مراسم با اشاره به مظلومیت امام حسین(ع) و یاران باوفایش گفت: شهادت حضرت علی اصغر سند مظلومیت عاشورا به حساب می آید که آنان به طفل شیرخوار هم رحم نکردند.

آیت الله سید «ابوالحسن مهدوی« افزود: استکبار جهانی هم در جنگ های بین المللی به کودکان رحم نکرده و آنان را در کشتارهای جمعی به شهادت می رساند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل مجمع جهانی حضرت علی اکبر(ع) ندای مظلومیت در جهان است، تصریح کرد: مظلومیت مردم جهان به ویژه کودکان در جهان طنین انداز شده و امروز با الگوگیری از قیام امام حسین(ع) و مقاومت در برابر دشمن به پیروزی خواهیم رسید و زمینه ساز ظهور منجی می شویم.

کد خبر 1203090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha