ثبت  ۷ هزار و ۸۰۵  تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني کاشان از ثبت۷ هزار و ۸۰۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری کاشان در تیرماه سال جاری خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در تیرماه جاری ۷ هزار و ۸۰۵ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری کاشان گرفته شده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني کاشان افزود: در تیر ماه سال جاری ۳۷۶ عملیات شامل ۱۲۰مورد آتش‌سوزی و ۲۵۶مورد حادثه به وقوع پیوسته  که در این جریان تعداد ۸۰ نفر  از شهروندان حادثه دیده توسط آتش نشانان نجات پیدا کرده اند .

 

پیراسته ادامه داد:  در این خصوص ۴۶۰ تیم عملیاتی توسط مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی در نخستین فرصت به محل های حوادث اعزام شدند و متاسفانه یک مورد فوتی و ۴۰ مصدوم در جریان عملیات های اعزامی تیر ماه۱۴۰۱ ثبت شد. 

 

وی در زمینه برگزاری دوره های آموزشی آتش نشانی و ایمنی عمومی در ماه گذشته ضمن اطلاع رسانی ثبت نام  طرح آتش نشان داوطلب وبرگزاری دو دوره آن ویژه خانمها و آقایان گفت: در این راستا ۱۱۰ نفر  آموزش های لازم را در جهت پیشگیری از حوادث و حرائق به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند .

 

مدیرعامل سازمان همچنین گفت : در این مدت ۴۰۸مورد بازدید و۳۴موردصدور دستورالعمل ایمنی جهت کاربری های مختلف شهری ، توسط کارشناسان بخش پیشگیری سازمان با اولویت اماکن عمومی و مهم انجام شده است./

کد خبر 1203100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha