به مردم اطمینان می دهیم خسارت ها جبران شود

مرتضوی گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که خسارت های ناشی از سیلاب سریع تر جبران شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سید «صولت مرتضوی» امروز (جمعه ۱۴ مرداد) در بازدید از روستای سیل زده بارده اظهار داشت: به مردم اطمینان می‌دهیم خسارت‌ ها جبران می‌شود و با همکاری خود آنها بهتر از گذشته روستا سرپا می شود و مردم به همه فعالیت های عادی خود ادامه می‌دهند.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: جبران بخشی از خسارت‌ها نیازمند پیگیری‌های ملی دارد که انجام می‌گیرد و بخشی از آن به استان بازمی‌گردد که استاندار، دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی پای کار هستند و برای جبران خسارت‌ها تلاش می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: از خسارتی که به مردم منطقه وارد شده متاثر هستیم اما در عین حال از هوشیاری مردم سپاسگزاریم و خرسندیم که با همراهی آنها، روستا تخلیه شد و خسارت جانی شکل نگرفت.

 

مرتضوی افزود: استاندار از روز اول تمام قد پای کار بود و با مسئولان کشوری ارتباط لحظه به لحظه داشت و امروز نیز حسب دعوت استاندار به این منطقه سفر کرده تا از نزدیک در جریان خسارت‌ها قرار گرفته و در جبران آن اقدام شود.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه جبران خسارت ‌ها التیامی بر آلام مردم است، افزود: خسارت‌های وارده بر کشاورزی، شغل و دام مردم جبران می‌شود و با اعطای تسهیلات مرمت خانه ‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «غلامعلی حیدری» نیز در این بازدید میدانی با اشاره به برآورد خسارت‌های سیلاب، اظهار داشت: حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در استان و بررسی میدانی خسارت‌ها فرصت مناسبی است تا بتوان هر چه بهتر خسارت‌ها را جبران کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تلاش می‌شود تا میزان دقیق خسارت‌ها در کوتاه‌ترین زمان برآورد و به سازمان مدیریت بحران و هیئت دولت اعلام شود تا با تخصیص اعتبارات جبران خسارت‌ها سریع‌تر عملیاتی شود.  

 

کد خبر 1203106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha