ملت امام حسین(ع) تن به ذلت استکبار نمی دهد

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه ملت امام حسین(ع) تن ذلت به استکبار نمی دهد، گفت: راه عزت راه شهدا و رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امشب( ۱۴مرداد) در برنامه وداع با شهیدان مدافع حرم سردار «رحیم کابلی»، «مصطفی تاش موسی» و حجت الاسلام «محمد امین کریمیان» در بوستان ولایت ساری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین عليه السلام  و تبریک به مناسبت بازگشت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از خانطومان سوریه، اظهار کرد: حضور باشکوه عزاداران حسینی که به عنوان تجلیل از این سه شهید والامقام در این مراسم معنوی حاضر شده اند شایته تقدیر و ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه این حضور بیانگر جمله معروف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان ما ملت امام حسین(ع) هستیم می باشد، افزود: پیام اساسی سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) این که من دست ذلت و بیعت به ستمکاری مانند یزید نخواهم داد. این پیام واقعی و معنای واقعی واقعه عاشوراست که حضرت حاضر نشد تسلیم قدرت شیطانی مستکبران آن زمان شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه عزاداری حسینی با شور و شعور باید همراه باشد، گفت: باید در حین عزاداری به پیام و درس های عاشورا توجه کنیم. نباید دست تسلیم و ذلت به سوی استکبار دراز کنیم.

 

وی با بیان اینکه تجربه های گذشته که به دفعات متعدد دشمن نقض عهد کرده را نباید از یاد ببریم، افزود: راه عزت راه شهدا و رهبری است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان شد: همه ما باید متنظران شهادت و شهیدان زنده باید باشیم.

 

کد خبر 1203107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha