شهدای مدافع حرم زندگی عزتمندانه را تبیین کردند

سردار قاآنی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با حضور در جبهه مقاومت، فرهنگ متعالی زندگی با عزت را به دیگر ملت ها درس آموختند، گفت:به برکت خون شهدای مدافع حرم است که اکنون محور مقاومت هنوز پا برجا مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار« اسماعیل قاآنی » امشب( ۱۴مرداد) در برنامه وداع با شهیدان مدافع حرم سردار «رحیم کابلی»، «مصطفی تاش موسی» و حجت الاسلام «محمد امین کریمیان» در بوستان ولایت ساری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین عليه السلام  و تبریک به مناسبت بازگشت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از خانطومان سوریه، اظهار کرد: مردم مازندران در دوران های مختلف در عرصه های نظام و انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم قدم های عملی برداشته اند.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه به پیشینه مازندرانی ها در دفاع از حرم اشاره کرد وگفت: وجود بیش از ۱۲۰۰امامزاده واجب التعظیم در دیار علویان بیانگر این که مردم این خطه مدافع فرزندان آل الله بوده اند.

 

وی به ۴۳شهید مدافع حرم استان مازندران اشاره و بیان کرد: مردم این سرزمین در طول ۱۴۰۰سال گذشته تا کنون مدافع حرم بوده  هستند. مردم این سرزمین در طول تاریخ در هر نقطه جغرافیایی که لازم بوده برای دفاع از مردم مظلوم برخط می شوند.

 

سردار قاآنی با بیان اینکه بخشی از مردم عرب زبان یمن فامیل دیلمی دارند که در کنار اجداد با خیر و برکت مازندرانی ها زیستند و به دفاع از اسلام پرداختند، افزود: مردم مازندران در دوران دفاع مقدس لشکر پرافتخار ۲۵کربلا را به جبهه های دفاع از مسلمین اعزام کردند.

 

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با حضور در جبهه مقاومت، فرهنگ متعالی زندگی با عزت را به دیگر ملت ها درس آموختند، گفت: امروز به برکت وجود شهدای والامقام این استان در سرتاسر عالم همه انسان هایی که به دنبال زندگی عزتمندانه اند با وجود فشارهای استکبار در مسیر شهدا حرکت می کنند. در اوج محرومیت و مظلومیت ایستاده اند.

 

سردار قاآنی  به حماسه ششم بهمن آمل اشاره کرد و افزود: مردم این خطه از شمال کشور  در کنار سایر رزمندگان اسلام، علی رغم فشارهای دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش مدافع مردم مظلوم و اسلام عزیز هستند.

 

وی با بیان اینکه شهدا ادامه دهنده مسیر امام حسین(ع) هستند، گفت: فرزندان این آب و خاک دفاع عزتمندانه را به دیگر آزادی خواهان دنیا آموخته اند و خود نیز برادرانه و خالصانه برای دفاع از اسلام جنگیدند.

 

سردار قاآنی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم فرزندان امام حسین(ع) هستند، ادامه داد: اقامه عزای حسینی تداوم قیام عاشورا است و نباید درس ها و ویژگی های این قیام فراموش شود.

 

وی با بیان اینکه درس عزتمدارانه زندگی کردند در سرزمین های مختلف اسلامی به جلوداری و استادی شهای مدافع حرم برقرار است و شاگردانی از این مکاتب بیرون می آید و در هر نقطه ای اگر هر قدرتی تهاجم می کند انسان های که درس آموخته مکتب این شهدا هستند قد علم می کنند، گفت: امروز مدافعین حرم که تعلق به آب و خاک را شکسته اند، هزاران کیلومتر دور از وطن از حرم دفاع می کنند.

 

سردار قاآنی خاطرنشان شد: به برکت خون شهدای مدافع حرم است که اکنون محور مقاومت هنوز پا برجا مانده است.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سردمداران رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکای جنایتکار، گفت: ما در هر نقطه‌ای که باشیم از جنایت این دو  غافل نمی‌شویم و امروز به صحنه‌ای رسیدم که رژیم اشغالگر قدس به اضمحلال رسیده است،در مقابل فرزندان حزب‌الله در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن بر پیکر این رژیم هستند و با از بین بردن این رژیم آروزی امام خمینی(ره) را برآورده کنند و ما هم به عنوان سربازان نظام اسلامی در کنار آنها هستیم.

کد خبر 1203110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha