رفع و ترمیم نقطه حادثه خیز دره گردشگری تجنود

استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان زیرکوه قول مساعد جهت رفع و ترمیم نقطه حادثه خیز دره گردشگری تجنود را داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی عصر (۱۴ مرداد) در ادامه سفرهای شهرستانی خود به شهرستان زیرکوه سفر کرد.

 

در این سفر «سلمان اسحاقی» نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استان و فرماندار زیرکوه، استاندار خراسان جنوبی را همراهی کردند.

 

بازدید از طرح های آبرسانی منطقه آهنگران و همچنین دره گردشگری تجنود و راه دسترسی به این مکان گردشگری و بازدید از کویر همت آباد از جمله برنامه‌های استاندار در سفر به شهرستان زیرکوه بود.

 

استاندار خراسان جنوبی در بدو ورود به شهرستان زیرکوه از منطقه گردشگری تجنود این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت ها و مشکلات این منطقه به خصوص راه دسترسی به این منطقه گردشگری قرار گرفت.

 

در این بازدید استاندار خراسان جنوبی جهت بهسازی و آسفالت جهت رفع و ترمیم نقطه حادثه خیز راه دسترسی به دره گردشگری تجنود قول مساعد داد.

 

در ادامه این سفر استاندار خراسان جنوبی ضمن حضور در کویر همت آباد این شهرستان از نزدیک در جریان ظرفیت‌های گردشگری این منطقه قرار گرفت و وضعیت راه دسترسی به کویر همت آباد و تامین آب شرب از مهمترین خواسته هایی بود که در این بازدید مطرح شد و استاندار خراسان جنوبی قول پیگیری داد.

 

 

کد خبر 1203113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha