شهید اسکندری مطیع امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود

سردار رودکی با اشاره به اینکه شهید اسکندری مطیع امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و وی مرد اخلاص و عمل بود، گفت: هیلاری کیلینتون اقرار کرد که خودمان داعش را راه انداختیم و بعد با تزویر می خواستند بگویند ما جلوی داعش ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمدنبی رودکی»، امروز (شنبه 15 مرداد) در مراسم استقبال از شهید اسکندری که در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار شد، گفت: این شهید عزیز مدیر کل اسبق این سازمان بود و به جمع همکاران خود بازگشته است.

فرمانده «لشکر 19 فجر» فارس در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه فارس 15 هزار شهید به اسلام و انقلاب هدیه کرده است، اظهار کرد: سردار اسکندری تریبت یافته مکتب امام راحل (ره) بود و وی در همه عرصه زندگی اش در ایام انقلاب تابع، امامین انقلاب بود و از مکتب عاشورای حسینی الهام گرفت و عمر خود را در جهاد گذراند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اولین درس عاشورا، اینست که برای حفظ دین و قرآن باید فداکاری کرد، اضافه کرد: باید برای دفاع از دین ایثار و فداکاری کرد و درس دوم عاشورا اینست که دشمن با تمام توانایی ها و هیمنه شیطانی که دارد، بسیار اسیب پذیر است.

سردار رودکی گفت: درس سوم اینست که برای دفاع از دین مکتب و اسلام باید دانش و بصیرت داشته باشیم و باید همراه امام (ره) حرکت کنیم نه از امام جلو و نه عقب بیفتیم.

وی با اشاره به اینکه شهید اسکندری مطیع امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و شهید اسکندری مرد اخلاص و عمل بود، اظهار کرد: هیلاری کیلینتون اقرار کرد که خودمان داعش را راه انداختیم و بعد با تزویر می خواستند بگویند ما جلوی داعش ایستاده ایم.

سردار رودکی با اشاره به اینکه داعش آمده بود برای از بین بردن اسلام ناب محمدی، افزود: داعش می خواست ایران را تصرف کند و در اختیار آمریکا قرار دهد و آنان در یک واقعه یک هزار و 700 جوان عراقی را سربردیدند.

وی گفت: داعش را برای سقوط نظام اسلامی ما آورده بودند و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، 50 میلیارد دلار به داعش کمک کردند و تجهیزات نظامی به آنان دادند.

سردار رودکی با اشاره به اینکه پس از این اتفاق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمان ایستادگی صادر کردند، تاکید کرد: آنان در محاسبات خود ایستادگی ایرانی ها، فاطمیون افغانستان، حیدریون عراق، حشد الشعبی عراق و نیروهای یمن را حساب نکرده بودند.

خاطر نشان می شود،‌ پیش از این مراسم صبحگاه مرکز پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس و ارتشیان قهرمان میزبان پیکر پاک شهید اسکندری بودند.

کد خبر 1203182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha