حضور و نقش ‌آفرینی در جبهه جهاد تبیین ضروری است

قزل ‌سفلی گفت: حضور و نقش ‌آفرینی در جبهه جهاد تبیین ضروری است و باید بدانیم که در کجای این جبهه تقابل و نبرد حق علیه باطل، ایستاده‌ ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل ‌سفلی»، امروز (شنبه 15 مرداد) در ویژه برنامه «روایت خدمت» که همزمان با سالروز ابلاغ پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به گروه های جهادی برگزار شد، گفت: حضور و نقش ‌آفرینی در جبهه جهاد تبیین ضروری است و باید بدانیم که در کجای این جبهه تقابل و نبرد حق علیه باطل، ایستاده‌ ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس در این رزمایش مشترک جهادگران و فعالین فضای مجازی که به صورت مجازی در «روبیکا» برگزار شد، افزود: هویت ‌زدایی، ایجاد شک و شبهه و فاصله بین تاریخ پرشکوه انقلاب و جوانان، ایجاد شکاف بین امامت و امت و بیان روایت‌ های جعلی با هدف کاهش شکوه انقلاب از نقشه های دشمن است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، ۱۵ هزار شهید ولایتمدار استان فارس و به ویژه شهید «عبدالله اسکندری» عنوان کرد: از آنجا که دشمن در عرصه مبارزه فیزیکی با ما شکست خورده حمله به فضای فکری جوانان را با استفاده از فضای مجازی هدف قرار داده و هدفش این است که رفاه‌ طلبی را جایگزین شهادت ‌طلبی کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس تاکید کرد: باید بدانیم که فضای مجازی سرزمین جنگ جدید است و مسیر را تشخیص داده و  دشمن و جبهه‌ های ایجاد شده را در این فضا بشناسیم و به دشمن اجازه ندهیم در این فضا به هدف خود که ناامید کردن، دلسردی و افسرده کردن جوانان ماست، برسد و باید با دانایی و توانایی عمل کنیم.

وی ادامه داد: باید مسیر را بشناسیم و مهارت کار با ابزار در فضای مجازی را در مقابل دشمن داشته باشیم و آرایش جدید در مقابل دشمن و ابزارش داشته باشیم.

قزل سفلی اضافه کرد: با حمله به چارچوب‌ های فکری دشمن، می‌توانیم نقش خود در جهاد تبیین به خوبی ایفا کنیم و امروز جریان جهادی پر از خبرهای خوب است که باید به خوبی به این خبرهای خوب بپردازیم.

وی گفت: حضور میدانی جهادگران در عرصه کمک‌ های مومنانه،  لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است و جهادگران ما در سیل ‌های اخیر، مسائل تخصصی مانند جهاد آبرسانی به روستاهای استان فارس، عرصه ‌های اقتصادی و اشتغال زایی و ... همواره در میدان بوده اند.

قزل سفلی ادامه داد: در جنگ روایت ‌ها، فردی برنده است که بتواند اولین ضربه را بزند و امروز باید خودمان را به سلاح ایمان، اخلاص، علم و تفکر مجهز کنیم و با حضور میدانی و موثر مجموعه‌ های امدادی و حتی مسئولین و جهادگران انقلابی، فرصت را از دشمن بگیریم.

وی اضافه کرد: اگر در حوزه علم و تولید علم، رتبه کمتر از ۱۵ در منطقه را داریم، امروز اگر کشور ما در حوزه هسته ‌ای از هشت کشور هسته ای دنیاست و از ۱۱ کشور دارای علم فضایی در جهان است و رتبه دوازدهم را در طراحی و ساخت ماهواره داریم و در کتاب «صعود چهل ساله» نیز آمار و اطلاعات فراوانی را می ‌توانیم پیدا کنیم، همه از موفقیت های ماست.

قزل سفلی تاکید کرد: باید تلاش کنیم وارد مسائلی شویم که نیاز مردم است و به تربیت عناصر رسانه ‌ای در دل گروه ‌های جهادی نیز نیاز داریم.

کد خبر 1203260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha