خدمت بی منت  از مهمترین معروف ها که مسئولان باید در عمل آن را اجرایی کنند

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم از مهمترین معروف هایی است که مسئولان در عمل باید آن را اجرایی کنند، گفت: مسئولان از فساد و قدرت بر حذر باشند.

علی یزدی خواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه امام حسین (ع) شهید امر به معروف بودند، مسئولان تا چه اندازه باید در عمل و اجرا این مهم را اجرایی کنند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضروریات و واجبات دینی ما است که اهمیتش به مراتب از واجبات دیگر بالاتر است. در سایه امر به معروف است که کارها سامان پیدا می کند.

 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با امر به معروف و نهی از منکر است که زشتی ها از جامعه رخت بر می بندد و جامعه در مسیر اصلاح و راستی قرار می گیرد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه ما پیش از آنکه تبلیغ معروف را داشته باشیم، نهی از منکر می کنیم. اگر به جنبه های ایجابی بیشتر توجه شود، می تواند زیبایی این فریضه الهی را بیش از پیش اجرایی کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید معروف هایی چون کار کردن برای مردم، خدمت کردن بی منت و توجه به اقشار آسیب پذیر را مد نظر قرار دهند و الگوی عملی برای زیرمجموعه هایشان باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در کنار توجه به معروف ها از منکراتی چون نیفتادن در دام فساد، قدرت رانت و جاه طلبی بر حذر باشند.

کد خبر 1203275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha