حسینیه گردشگری در یزد راه اندازی شد

همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان و محرم و همچنین حضور گردشگران خارجی درا ین مراسم ها در شهر یزد، نخستین حسینیه گردشگری یزد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیدحسن حسینی مسئول کارگروه گردشگری مذهبی استان یزد در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان و محرم و همچنین حضور گردشگران خارجی درا ین مراسم ها در شهر یزد، نخستین حسینیه گردشگری یزد راه اندازی شد.

وی افزود: خدمات دهی و راهنمایی گردشگران داخلی و خارجی از جمله فعالیت های این حسینیه است و تا پایان ماه صفر این خدمات ارائه می شود.

مسئول کارگروه گردشگری مذهبی استان یزد گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه صفر بیش از هزار گردشگر خارجی از ٣٠ کشور دنیا به تماشای برنامه های مذهبی در یزد بیایند.

حسینی خاطرنشان کرد: حضور گردشگران در برنامه هایی همچون سینه زنی و پخت آش نذری و کارگاه های معرفی امام حسین (ع) و عاشورا و روضه خوانی و نخل برداری و تعزیه در شهرستانهای تفت و مهریز و اشکذر و اردکان از برنامه های پیش بینی شده برای گردشگران خارجی است.

وی تصریح کرد: بسته های فرهنگی و مذهبی و ماکت نخل و کتابچه هایی به زبان انگلیسی در این ایام  بین گردشگران خارجی توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1203871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha