سهم ملایر از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به همدان  بسیار کم شد

بیگی نژاد گفت: سهم ملایر از اعتبارات بسیار کم شد و ما توقع داشتیم که استانداری نسبت به ملایر عدالت را بیشتر رعایت می‌کرد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «هادی بیگی نژاد »امروز در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد تغییر و تحولاتی در وزراء و استاندارها تا پایان سال جاری انجام می‌شود و  باید مدل حکمرانی را در بسیاری از حوزه ها تغییر دهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه حکمرانی در برخی موارد اجازه بروز استعدادها را نمی دهد، افزود: دلیل اصلی تورم در کشور این است که تولید به میزان نقدینگی رشد نمی کند.

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در ملایر باید پله پله پیش رفت و ابتدا زیر ساخت های لازم را فراهم کرد، افزود: در این راستا ایجاد بیمارستان آموزشی نیز در مرحله مکاتبات و پیگیری است .

 وی در ادامه گفت: در سفر ریاست جمهور به استان همدان در مصوباتی که صورت گرفت سهم ملایر از اعتبارات بسیار کم شد و ما توقع داشتیم که استانداری نسبت به ملایر  عدالت را بیشتر رعایت می‌کرد.

نماینده مردم ملایر دئر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت استقلال خود از قوه مقننه را طی این سفر حفظ کرد، افزود: یک تیم کارشناسی از چند ماه قبل از این سفر به منظور بازدید و بررسی اطلاعات و پروژه ها در استان همدان حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بدلیل عدم اصرار جمعی برای اخذ اعتبار برخی پروژه ها در ملایر، متاسفانه بسیاری از پروژه ها از جانب ملایر برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان معرفی نشد.

 افزود:  تکمیل و اخذ اعتبار برای پروژه هایی از جمله تکمیل و تجهیز خوابگاه های دانشگاه های ملایر، پروژه های در حوزه بهداشت و درمان شهرستان و تعریض جاده ملایر به اسلامشهر آق گل از محل اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان همدان بود..

وی اضافه کرد:پروژه هایی از جمله تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان و تکمیل نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی بصورت جداگانه پیگیری شد، و برای تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان، مبلغ 20 میلیارد تومان از محل ردیف ملی و 100 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافت.

وی با تاکید بر اثر مثبت پیگیری روسای ادارات و دستگاه های اجرایی در تخصیص اعتبارات بیشتر، مطرح کرد: با پیگیری رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ملایر، مبلغ 80 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز و محوطه سازی این دانشکده طی این سفر تخصیص یافت.

 

کد خبر 1203351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha