اهدای لباس متبرک حضرت علی‌ اصغر(ع) به کودکان بستری در بیمارستان بی بی حکیمه(س)

محقق زاده گفت: لباس متبرک حضرت علی‌اصغر(ع) به نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران با هدف ترویج تربیت کودکان حسینی اهدا شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پرچم حرم امام حسین علیه السلام به بیمارستان بی بی حکیمه سلام الله علیها برده شد و بانوان حاضر در این مراسم نیز لباسی را که برای شیرخوارگان حسینی آماده کرده بودند، به کودکان و نوزادان بیمار اعطا کردند.

سرهنگ محقق زاده در این زمینه، گفت: مادران در مراسم شیرخوارگان حسینی در جای جای ایران اسلامی به یاد سرباز کوچک میدان کربلا، نوای یا علی اصغر(ع) سر دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران افزود:یکی از برنامه‌هایی که امسال علاوه‌ بر همایش شیرخوارگان حسینی توسط مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در سطح شهرستان برگزار شد، اهدای لباس متبرک حضرت علی‌اصغر(ع) به نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران با هدف ترویج تربیت کودکان حسینی بود .

وی افزود: این برنامه در سطح شهرستان با همکاری هیئت حضرت قاسم(ع)، هیئت رزمندگان اسلام و توسط نمایندگی مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ص) برگزار شد که امیدواریم در آینده نیز با رونق بخشیدن به چنین برنامه‌هایی، فرهنگ عاشورایی را بیش‌ از پیش در جامعه به نمایش بگذاریم.

مسلم بهرامی نژاد هم گفت: این آیین معنوی در بخش های بستری اورژانس، داخلی و ریه کودکان برگزار شد که این آئین نیز با پوشاندن لباس های سبز بر تن کودکان و بستن پیشانی بندهای متبرک با ذکر «یا صاحب الزمان (عج)» همراه بود.

نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه‌السلام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این آئین نیز خادمان با آرزوی سلامتی و توسل به کوچک‌ ترین شهید دشت کربلا، برای شفای تمامی بیماران دعا کردند و به نوبه خود از همه مسئولین، کادر درمان و پرستاران بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران که ما را در اجرای هرچه بهتر این آئین یاری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است آئین معنوی شیرخوارگان حسینی برای کودکان و نوزادان بستری در بیمارستان بی بی حکمیه سلام الله علیها با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران، نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع)، مسئول موکب طریق الکربلا و جمعی از مسئولین برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1203383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha