اجتماع ١٠ هزار نفری عزاداران حسینی در روز تاسوعا برگزار می شود

فخرالدین از برگزاری اجتماع ١٠ هزار نفری عزاداران حسینی همزمان با تاسوعای حسینی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «وحید فخرالدین» امروز (شنبه ١۵ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران با فرهنگ عاشورا گره خورده و این فرهنگ در تمامی مقاطع سرلوحه رزمندگان دوران دفاع مقدس قرار داشته است.


فرمانده سپاه گرگان افزود: جوانان ایران اسلامی همچون یاران امام حسین (ع) در دفاع از انقلاب اسلامی، امام زمان خود را یاری کردند و  ایثارگری‌ها و رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون مردم استان گلستان در برگزاری مراسمات عزاداری امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشته اند، گفت: همزمان با روز تاسوعای حسینی، اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری مردمی در ساعت ۱۷  فردا (یکشنبه ١۶ مرداد) در خیابان شهید بهشتی گرگان برگزار می‌شود.

 

فخرالدین خاطرنشان کرد: مراسم امسال یازدهمین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در شهرستان گرگان برگزار است و تمامی مردم می توانند به صورت خانوادگی در آن شرکت کنند.

 

وی گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام «عباسعلی گرزین»، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان سخنرانی کرده و «حسن جعفری» و «علی شریفی» به مداحی می پردازند.

 

فرمانده سپاه گرگان افزود: در کنار برگزاری این اجتماع بزرگ، ۷۲ دیگ اطعام حسینی به نیت شهدای کربلا طبخ و بیش از ۱۰ هزار پرس غذای متبرک بین عزاداران توزیع می شود.

 

کد خبر 1203419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha