برپایی مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان « عبادت احرار» ویژه ماه محرم

حجت الاسلام مرادی با اعلام خبر برپایی مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان « عبادت احرار» ویژه ماه محرم گفت: مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام حسین(ع) همزمان با سراسر کشور در استان البرز برپا می شود.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان دشت کربلا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام حسین(ع) همزمان با سراسر کشور در استان البرز برپا می شود. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: این مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی است و علاقمندان با مراجعه به سامانه محراب می توانند در این آیین شرکت کنند.

 

به گفته وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تأمل به سیره و روش امام حسین(ع) و مکتب عاشورا محقق می شود؛ متناسب با اهمیت رشد سرانه مطالعه در جامعه با هدف ارتقاء سطح علم و آگاهی عمومی کارکنان دستگاه های اجرایی این این دوره از مسابقه کتابخوانی همزمان با ایام محرم برنامه ریزی شده است. 

 

وی ادامه داد: به منظور تهیه منابع این مسابقه کتابخوانی علاقمندان به فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز نیز می توانند مراجعه کنند. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: ۲۲ مهرماه سال جاری همزمان با میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) برندگان این دوره از مسابقات اعلام می شوند. 

 

کد خبر 1203465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha