وداع بهشهری ها با فرمانده کابلی

آیین وداع با سردار شهید «رحیم کابلی» در شب تاسوعای حسینی با حضور مردم و مسئولان در بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حاج «حسین یکتا»  از یادگاران دفاع مقدس شنبه شب(۱۵ مرداد) در شب تاسوعای حسینی در آیین وداع با سردار «رحیم کابلی» که در جوار مصلای بهشهر اظهار کرد:حاج رحیم امشب برای ارباب میگرید و امشب شب وداع نیست شب قراره و شب عهدو پیمان است.

 

روایتگر دوران دفاع مقدس افزود: یارگیری حاج رحیم برای انقلاب است و امشب حاج رحیم  دلها  را با خود همراه کرده است و امشب شب عاشقی است تا در شب تاسوعا در کنار هم و شب رزق آسمانی باشد.

 

وی گفت: امشب شب عمل الصالحات و آغازی برای پایان است و شهر را بیقرار کردند و همه در قرارگاه آمدند و شهید علمداری و روایتها می آموزد.

 

یکتا یادآور شد:جنگ روایتها و جهاد تبیین است و شاهد و راوی آمده و امشب شب آرزوهاست.

 

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس افزود: امشب شب علمدار است و همچنان که حضرت ابوالفضل علمداری کرد و حضرت آقا علمداری می کنند شهید و همسنگران علمداری می کنند.

 

یکتا گفت: امشب شب الحاق و اتصال است که خیلی هااز شر شیطان فرار کرده و بین دو دست شهید قرار گرفتند.

 

وی افزود: برای الحاق به حضرت حق آمدند و شب وصال است و شهید آمد تا دست ما را در دست بقیه الله بگذارد و امشب وداع آسمانی برای مردم شهر است.

 

به گفته یکتا، در لحظه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشت غواصان آمدند و به ما نظر کردند.و شهیدی که در مسیر ارباب و کربلا و عقیله بنی هاشم باشد  حضرت زهرا(س) در مجلسش حضور دارد.

 

وی گفت: امشب سفره و شب آسمانی است و شب رقم خوردن قضا و قدرهاست و اگر شهید می‌توانست صحبت می‌کرد که در بالا چه خبر است و امشب شبی است که از یک طرف شیطان امان نامه داده و شهید هم برات بهشت داده و شب قمربنی هاشم است.

 

روایتگر دوران دفاع مقدس افزود: امشب همه دعوت هستند و شب سفر دل به کربلا و خیمه گاه است و شب چشم و دل بازشدن و طی طریق و توبه کردن و خلوت و انس با خدا و امام زمان است.

 

یکتا یادآور شد: خون شهدا اثر می کند و سرهای بریده در شامات تقدیرهاعوض کرد و در گمنامی رفتند و در خوشنامی آمدند و قول بگیرند تا پای کار دین خدا باشیم؛ عالم بهم ریخته و احسن الحالی در راه است و باید خود را برای تمدن اسلامی آماده کنیم که ذبح عظیم فتح عظیم دارد و خون حاج قاسم کلید فتح بیت المقدس است و امشب باید دعایی کنیم که اثرگذار باشد چرا که شهید به همه ما نظر دارد.

 

به گزارش شبستان، آیین تشییع پیکر پاک سردار کابلی روز تاسوعای حسینی از بیمارستان امام بهشهر تا بهشت فاطمه این شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 1203491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha