حفظ حجاب و با بصیرت بودن مهمترین سفارش سردار شهید کابلی

جناسمی گفت:حفظ حجاب و با بصیرت بودن مهمترین سفارش سردار شهید«رحیم کابلی» بود و در ادامه راهشان باید عمل به وصیت نامه شان در دستور کار ما بوده و در مسیر ولایت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «حسین جناسمی» شنبه شب(۱۵ مرداد) در شب تاسوعای حسینی در آیین وداع با سردار کابلی در جوار مصلای بهشهر اظهار کرد: خانواده شهدا و مردم ‌مومن وانقلابی بهشهر قدردان عنایت ویژه خداوند متعال هستند که چنین شهیدی در چنین شبی مهمان‌ما و برکت زندگی ما شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: سردار دل‌ها  حاج رحیم کابلی محرم امسال را محرم عاشورایی و بصیرتی کردند و اکنون مردم شریف بهشهر میزبان شهیدی هستند که با خود پاکی آورد.

 

وی خاطر نشان کرد: سردارشهید حاج رحیم کابلی راوی ۸ سال دفاع مقدس و بازنشسته بودند و لحظه ای از مسیر انقلاب و اسلام و محرومین جدا نبود. باید در مسیر شهدا باشیم.

 

به گفته جناسمی، خفظ حجاب و با بصیرت بودن مهمترین تاکید شهید کابلی بود و بصیرت یعنی اینکه شیطان را بشناسیم و بدانیم علی برحق است و ولایت را بشناسیم و از ولایت دفاع کرده و در مسیر ولایت باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر یادآور شد: باید در ادامه راه این شهید و همه شهدا در مسیر ولایت و سرباز ولایت باشیم که عاقبت بخیری در مسیر ولایت بودن است.

کد خبر 1203493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha