آمادگی پایگاه انتقال خون  برای خون‌گیری در روزهای تاسوعا و عاشورا

کریم‌زاده از آمادگی پایگاه انتقال خون آستارا برای خون‌گیری در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: عزاداران آستارایی در پویش «ایثار حسینی، اهدای آگاهانه خون» مشارکت کنند.

«عبدالله کریم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: پویش «ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه» امسال از اول ماه محرم تا پایان صفر به منظور خون‌گیری از مردم برای اهداء به نیازمندان اجراء می‌شود.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا از آمادگی پایگاه انتقال خون این شهرستان برای خون‌گیری در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و افزود: علاقه‌مندان در صورت نداشتن بیماری‌های قلبی و ریوی، برای اهدای خون به پایگاه مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پایگاه انتقال خون آستارا در روز تاسوعای حسینی تا ساعت ۱۳ ظهر آماده دریافت خون از شهروندان و عزاداران برای افراد نیازمند است، تصریح‌کرد: در روز عاشورای حسینی نیز پایگاه انتقال خون آستارا از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر آماده دریافت خون است.

 

کریم‌زاده با بیان‌اینکه علاوه بر شهروندان آستارایی، از روستاهای تالش نیز در این ایام برای اهدای خون مراجعه می‌کنند، گفت: امیدواریم امسال نیز همانند گذشته عزاداران حسینی برای اهدای خون خود حضوری پرشور و پررنگ در پایگاه انتقال خون بندر آستارا داشته باشند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با اشاره به اینکه عزاداران این شهرستان سال گذشته ۱۷۱ واحد خون به نیازمندان در تاسوعا و عاشورای حسینی اهداء کردند، خاطرنشان‌کرد: اهداء کنندگان خون در آستارا همواره مایه دلگرمی بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی بوده‌اند.

کد خبر 1203513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha